mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Hjælp mig venligst:) Asus driverinstallationen problemer.

Reply

Thread Tools
Old 15 November 2008, 09:44
Ny Medlem Gruppen

Default Hjælp mig venligst:) Asus driverinstallationen problemer.

Under driverinstallationen for min Asus EN9600GT grafikkort (fra både chauffører på cd'en, og den seneste driver fra ASUS hjemmeside), Lastefladens bar efter acceptere juridisk aftale stopper halvvejs og min skærmen går sort. Hvis jeg venter længe nok, til tider en besked kommer op, der siger:

"De nv4_disp føreren har holdt op med at fungere normalt ..."

Og så skærmen bliver enorme og farverne er reduceret til meget lav kvalitet. Efter genstart af computeren, var det tilbage til, hvordan det var stadig uden drivere installeret vises i Enhedshåndtering, og jeg kan gå igennem det samme problem igen.

Hvad skal jeg gøre? Det er ikke strømforsyning becase Jeg har en Antec Neopower 650W, hvilket er mere end nok til at understøtte kortet, og ja det er sluttet til kortet. Min Dell Dimension E521 computer har 2 GB RAM, og det bør være i stand til at støtte dette kort.

Er det muligt, er der stadig noget fra min ældre grafikkort, NVIDIA 7300 LE, dvs interfererende selvom jeg afinstalleret sin chauffør før i mit nye one? Er min skærm har brug for nye bilister?

Jeg er lidt af en newbie på computere, da dette er min første udskiftning af et skærmkort. Hvad skal jeg gøre?
Old 15 November 2008, 11:08
Redaktør Gruppen

Du er nødt til at gå ind i Kontrolpanel, Tilføj / fjern og afinstallere dem ved, at der efter genstart installere DISSE hvis XP

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 15 November 2008, 12:22
Ny Medlem Gruppen

Jeg virkelig troede, at ville gøre det, og jeg var så lovende. Samme skete, når jeg forsøger at hente NVIDIA GeForce Release 178 af skærmen gik sort for et stykke tid og derefter skøre skærm med "The nv4_disp føreren har holdt op med at fungere normalt ..." besked kom op.
Old 15 November 2008, 12:32
Redaktør Gruppen

Rightio, så prøv denne
Downloade FØLGENDE, Installere det
Afinstaller Nvidia ting igen med tilføj / fjern, genstart i fejlsikret tilstand ved at trykke F8 under boot, Run Driver Cleaner Pro, afkrydse "vælge flere rengøring filtre" tilføj nvidia og nvidia WDM, kør, at to gange og derefter genstarte og forsøge driverne igen
Forhåbentlig vil arbejde!

Old 16 November 2008, 18:12
Ny Medlem Gruppen

Forsøgt at ikke arbejde enten. Vi har også forsøgt switiching som stikket fra strømforsyningen var i kortet, er det stadig gjorde det samme.

Vi konkluderede, at den måske kortet er defekt. Betyder det at lyde som en rimelig konklusion? Vi sender kortet tilbage til en udskiftning.
Old 16 November 2008, 19:37
Ny Medlem Gruppen

Hold den, lige regnede noget ud. Boksen siger, at det har brug for en 400W strømforsyning med et (12V kredsløbets 26A), kiggede jeg på min 650w strømforsyning og den siger ved 12V det er 19A. Er dette forårsager det? Hvad skal jeg nedgradere til?
Old 17 November 2008, 00:40
Donor-Gruppen

Jeg ved ikke Kow hvis det er, hvad der er årsag til fejlen, men jeg vil stærkt råde dig til at erstatte PSU, skal du gå til noget i retning af den Corsair 400W enhed, den producerer 30A på +12 V skinner og er kraftig nok til de fleste systemer.

EDIT: Jeg har netop set din PSU tråd og som det tri-railed det ikke helt så slemt, men går ind for en stærk fælles railed PSU næste gang.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
BT Voyager 100 driver installation - newdev.dll fejl Miki Networking, Modemer & VoIP 1 30 juli 2009 06:29
Software installation problemer sparky33 General Software Chat 6 27 november 2007 11:47
Installation problemer har brug for hjælp dhirajahlawat General Software Chat 8 27 oktober 2007 13:36
Hjælp med installation af printerdriveren software csfloyd Multimedia & Codecs 3 11 august 2007 12:32
Intel skærmdriver installation på Linux? iloveyouintarweb Linux & Alternative OS 2 18 marts 2007 19:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.