![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Aikana ohjaimen asennus minun Asus EN9600GT näytönohjain (niin ohjaimet CD ja uusimmat ohjain on ASUS verkkosivuilla), lastaus bar jälkeen hyväksymisestä laillisen sopimuksen pysäkit puolitiehen ja minun näyttö menee mustaksi. Jos odottaa tarpeeksi kauan, joskus viesti tulee esiin, jossa lukee: "The nv4_disp kuljettaja on lakanneet toimimasta normaalisti ..." Ja sitten näyttöön tulee valtava ja värit ovat alennetaan hyvin heikkolaatuisia. Kun olet käynnistänyt tietokoneen uudelleen, se oli sellainen kuin se oli vielä ilman kuljettajien asennettu näkyy laitteen hallinta, ja voin käydä läpi sama ongelma kaiken uudelleen. ![]() Mitä teen? Se ei ole virtalähdettä becase Minulla on Antec Neopower 650W, joka on enemmän kuin tarpeeksi tukea kortin, ja kyllä se on kytketty kortti. Oma Dell Dimension E521 tietokoneessa on 2 keikat RAM-muistia, ja sen pitäisi pystyä tukemaan tätä korttia. Onko mahdollista, vielä on jotain minun vanhempi näytönohjain, NVIDIA 7300 LE, että puuttuu vaikka olen poistanut sen kuljettajan ennen minun uuden? Onko minun seurata tarve uusia ajureita? Olen hieman newbie klo tietokoneissa tämä on ensimmäinen korvaaminen video kortti. Mitä teen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun täytyy mennä ohjauspaneelin lisää / poista ja poista ne, että sen jälkeen uudelleen asentaa NÄMÄ jos XP
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| En todellakaan uskonut, että voisi tehdä sitä, ja olin niin toiveikas. Sama toistui, kun yrität ladata Nvidia GeForce Release 178, ruutu meni mustaksi jonkin aikaa ja sitten hullu näytön "The nv4_disp kuljettaja on lakanneet toimimasta normaalisti ..." viesti tuli. |
|
| |||
| |||
| Rightio, kokeile tätä Ladata TÄMÄN, Asenna se Uninstall Nvidia kamaa jälleen lisää / poista, käynnistä vikasietotilassa painamalla F8-näppäintä käynnistyksen aikana muistilevyn, Run Driver Cleaner Pro, rastita "valita useita puhdistus suodattimia" lisää nvidia ja nvidia wdm, suorita, että kaksi kertaa ja sitten käynnistä uudelleen ja yritä ohjaimet uudelleen Toivottavasti se työ!
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Yritin, että ei toiminut joko. Olemme myös yrittäneet switiching joka plug lähtevä virtajohto oli kortti, se on edelleen ollut sama asia. Me päätellä, että ehkä kortti on viallinen. Tarkoittaako tämä kuulostaa kohtuullisen tekemisestä? Me lähetämme kortin takaisin uuden. |
|
| |||
| |||
| Pidä kiinni, vain keksin jotain. Laatikko sanoo, että se tarvitsee 400W virtalähde, jossa on (12V nykyisen luokituksen 26A), Katsoin minun 650W virtalähde, ja se todetaan 12V on 19A. Onko tämä aiheuttaa sen? Mitä minun pitäisi alentaa sen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En Kow jos se mikä aiheuttaa virhettä, mutta haluaisin erittäin neuvoo korvaamaan PSU, jää jotain kuten Corsair 400W, se tuottaa 30A on +12 V kiskot ja on riittävän tehokas useimmissa järjestelmissä.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| BT voyager 100 ohjaimen asennus - newdev.dll virhe | Miki | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 30 heinäkuu 2009 06:29 |
| Ohjelmiston asennus ongelmia | sparky33 | General Software Chat | 6 | 27. marraskuu 2007 11:47 |
| Asennuspulmat tarvitsevat apua | dhirajahlawat | General Software Chat | 8 | 27. lokakuu 2007 13:36 |
| Ohje asennus tulostaa kuljettajan ohjelmisto | csfloyd | Multimedia & Codecs | 3 | 11th Aug 2007 12:32 |
| Intel-video-ohjaimen asennus Linux? | iloveyouintarweb | Linux & Alternative OS | 2 | 18th Mar 2007 19:20 |
| Thread Tools | |
| |