mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Help me aub:) Asus driver installatie problemen.

Reply

Thread Tools
Old 15 november 2008, 09:44
Nieuw Lid Fractie

Default Help me aub:) Asus driver installatie problemen.

Tijdens de installatie van het stuurprogramma voor mijn Asus EN9600GT grafische kaart (van zowel de drivers op de CD en de meest recente driver van de ASUS website), het laden bar na aanvaarding van de juridische overeenkomst stopt halverwege en mijn scherm zwart. Als ik lang genoeg wacht, soms een boodschap komt die zegt:

"De bestuurder is gestopt nv4_disp normaal functioneert ..."

En dan het scherm is groot en de kleuren worden teruggebracht tot een zeer lage kwaliteit. Na het herstarten van de computer, was het terug naar hoe het was, nog steeds geen drivers geïnstalleerd weergegeven in de Device Manager, en ik kan via hetzelfde probleem helemaal opnieuw.

Wat moet ik doen? Het is niet de stroomvoorziening becase Ik heb een Antec Neopower 650W, dat is meer dan genoeg om de kaart, en ja het is aangesloten op de kaart. Mijn Dell Dimension E521 computer heeft 2 GB RAM, en het te kunnen steunen deze kaart.

Is het mogelijk is er nog iets van mijn oudere grafische kaart, de Nvidia 7300 LE, dat is storende hoewel ik verwijderd zijn chauffeur, voor het in mijn nieuwe? Is mijn monitor behoefte aan nieuwe chauffeurs?

Ik ben een beetje een newbie op computers zoals dit is mijn eerste vervanging van een videokaart. Wat moet ik doen?
Old 15 november 2008, 11:08
Moderator Groep

You need to go in het bedieningspaneel, toevoegen / verwijderen en verwijdert ze door dat na opnieuw installeren DEZE als XP

Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moederbord:
Biostar TPower I45
RAM Geheugen:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Sound Card:
Hard Drive (s):
2
Optische Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Koeling:
Big Typhoon VX
Netwerk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 15 november 2008, 12:22
Nieuw Lid Fractie

Ik dacht dat het zou doen en ik was zo hoopvol. Hetzelfde gebeurde toen proberen te downloaden van de Nvidia GeForce Release 178 van het scherm zwart ging een tijdje en dan gek scherm met de "De nv4_disp bestuurder is gestopt met werken normaal ..." bericht kwam.
Old 15 november 2008, 12:32
Moderator Groep

Rightio, probeer dan deze
Downloaden DEZE, Installeren
Deïnstalleren Nvidia spullen weer toevoegen / verwijderen, opnieuw opstarten in de veilige modus door op F8 tijdens het opstarten, Run Driver Cleaner Pro, kruis "selecteer meerdere filters schoonmaken" toevoegen nvidia en nvidia wdm, dat twee keer draaien, daarna opnieuw opstarten en proberen de drivers opnieuw
Hopelijk dat zal werken!

Old 16 november 2008, 18:12
Nieuw Lid Fractie

Geprobeerd dat niet werkt. We hebben ook geprobeerd switiching die stekker uit de voeding is in de kaart, dan nog deed hetzelfde.

We geconcludeerd dat misschien wel de kaart is defect. Betekent dit klinkt als een redelijke conclusie? We sturen de kaart terug voor een vervanging.
Old 16 november 2008, 19:37
Nieuw Lid Fractie

Hou op, dacht iets. De doos zegt dat behoefte heeft aan een 400W voeding met een (12V huidige beoordeling van 26A), keek ik op mijn 650w voeding en het zegt op 12V is 19A. Is dit veroorzaakt het? Wat moet ik downgrade naar?
Old 17 november 2008, 00:40
Donor Groep

Ik ben het niet Kow als dat is wat de oorzaak van de fout, maar ik zou zeer adviseren u ter vervanging van de PSU, ga je voor zoiets als het Corsair 400W eenheid, het produceert 30A op de +12 V rails en is krachtig genoeg voor de meeste systemen.

EDIT: Ik heb net gezien dat uw PSU draad en als het is tri-railed het is niet zo slecht, maar gaan voor een krachtige interne railed PSU volgende keer.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
BT Voyager 100 driver installatie - newdev.dll fout Miki Netwerken, modems & VoIP 1 30 juli 2009 06:29
Software installatie problemen sparky33 Algemene programmatuurnoot Chat 6 27 nov 2007 11:47
Installatie problemen hebben hulp nodig dhirajahlawat Algemene programmatuurnoot Chat 8 27 okt 2007 13:36
Hulp bij installatie van print driver software csfloyd Multimedia & Codecs 3 11 aug 2007 12:32
Intel video-installatie van het stuurprogramma voor Linux? iloveyouintarweb Linux & Alternative OS 2 18 mrt 2007 19:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.