![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tijdens de installatie van het stuurprogramma voor mijn Asus EN9600GT grafische kaart (van zowel de drivers op de CD en de meest recente driver van de ASUS website), het laden bar na aanvaarding van de juridische overeenkomst stopt halverwege en mijn scherm zwart. Als ik lang genoeg wacht, soms een boodschap komt die zegt: "De bestuurder is gestopt nv4_disp normaal functioneert ..." En dan het scherm is groot en de kleuren worden teruggebracht tot een zeer lage kwaliteit. Na het herstarten van de computer, was het terug naar hoe het was, nog steeds geen drivers geïnstalleerd weergegeven in de Device Manager, en ik kan via hetzelfde probleem helemaal opnieuw. ![]() Wat moet ik doen? Het is niet de stroomvoorziening becase Ik heb een Antec Neopower 650W, dat is meer dan genoeg om de kaart, en ja het is aangesloten op de kaart. Mijn Dell Dimension E521 computer heeft 2 GB RAM, en het te kunnen steunen deze kaart. Is het mogelijk is er nog iets van mijn oudere grafische kaart, de Nvidia 7300 LE, dat is storende hoewel ik verwijderd zijn chauffeur, voor het in mijn nieuwe? Is mijn monitor behoefte aan nieuwe chauffeurs? Ik ben een beetje een newbie op computers zoals dit is mijn eerste vervanging van een videokaart. Wat moet ik doen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| You need to go in het bedieningspaneel, toevoegen / verwijderen en verwijdert ze door dat na opnieuw installeren DEZE als XP
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ik dacht dat het zou doen en ik was zo hoopvol. Hetzelfde gebeurde toen proberen te downloaden van de Nvidia GeForce Release 178 van het scherm zwart ging een tijdje en dan gek scherm met de "De nv4_disp bestuurder is gestopt met werken normaal ..." bericht kwam. |
|
| |||
| |||
| Rightio, probeer dan deze Downloaden DEZE, Installeren Deïnstalleren Nvidia spullen weer toevoegen / verwijderen, opnieuw opstarten in de veilige modus door op F8 tijdens het opstarten, Run Driver Cleaner Pro, kruis "selecteer meerdere filters schoonmaken" toevoegen nvidia en nvidia wdm, dat twee keer draaien, daarna opnieuw opstarten en proberen de drivers opnieuw Hopelijk dat zal werken!
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Geprobeerd dat niet werkt. We hebben ook geprobeerd switiching die stekker uit de voeding is in de kaart, dan nog deed hetzelfde. We geconcludeerd dat misschien wel de kaart is defect. Betekent dit klinkt als een redelijke conclusie? We sturen de kaart terug voor een vervanging. |
|
| |||
| |||
| Hou op, dacht iets. De doos zegt dat behoefte heeft aan een 400W voeding met een (12V huidige beoordeling van 26A), keek ik op mijn 650w voeding en het zegt op 12V is 19A. Is dit veroorzaakt het? Wat moet ik downgrade naar? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben het niet Kow als dat is wat de oorzaak van de fout, maar ik zou zeer adviseren u ter vervanging van de PSU, ga je voor zoiets als het Corsair 400W eenheid, het produceert 30A op de +12 V rails en is krachtig genoeg voor de meeste systemen.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| BT Voyager 100 driver installatie - newdev.dll fout | Miki | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 30 juli 2009 06:29 |
| Software installatie problemen | sparky33 | Algemene programmatuurnoot Chat | 6 | 27 nov 2007 11:47 |
| Installatie problemen hebben hulp nodig | dhirajahlawat | Algemene programmatuurnoot Chat | 8 | 27 okt 2007 13:36 |
| Hulp bij installatie van print driver software | csfloyd | Multimedia & Codecs | 3 | 11 aug 2007 12:32 |
| Intel video-installatie van het stuurprogramma voor Linux? | iloveyouintarweb | Linux & Alternative OS | 2 | 18 mrt 2007 19:20 |
| Thread Tools | |
| |