mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Hjelp meg please:) Asus driverinstallasjonen problemer.

Reply

Thread Tools
Old 15th 2008 nov 09:44
New Member Group

Under driverinstallasjonen for min Asus EN9600GT grafikkort (fra begge driverne på CD og den nyeste driveren fra ASUS nettsted), lastingen bar etter godta juridisk avtale stopper halvveis og min skjermen blir svart. Hvis jeg venter lenge nok, noen ganger en melding kommer opp som sier:

"The nv4_disp sjåføren har stanset arbeider normalt ..."

Og skjermen er stor og fargene er redusert til svært lav kvalitet. Etter å starte datamaskinen på nytt, var det tilbake til hvordan det var, men uten drivere installert vises i Enhetsbehandling, og jeg kan gå gjennom det samme problemet igjen.

Hva gjør jeg? Det er ikke strømforsyningen becase Jeg har et Antec Neopower 650W, som er mer enn nok til å støtte kort, og ja den er koblet til kortet. Min Dell Dimension E521 datamaskinen har 2 gigabyte RAM, og den skal kunne støtte dette kortet.

Er det mulig det er fortsatt noe fra min eldre grafikkort, NVIDIA 7300 LE, som er forstyrrende, selv om jeg har avinstallert den driveren før du setter i mitt nye? Har monitor trenger nye drivere?

Jeg er litt av en nybegynner på maskiner som dette er min første utskifting av et skjermkort. Hva gjør jeg?
Old 15th 2008 nov 11:08
Moderator Group

Du må gå inn i Kontrollpanel, Legg til / fjern og avinstallere dem gjennom at etter start installere DISSE hvis XP

Min System: Noen andre lover!

Prosessor (er):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Hovedkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM-minne:
4GB OCZ PC2-8500 Platinum
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (er):
2
Optisk stasjon (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Cooling:
Big Typhoon VX
Nettverk / Internett:
Chorus / 20MB NTL
Skjerm (er):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 15th 2008 nov 12:22
New Member Group

Jeg trodde det ville gjøre det, og jeg var så håpefulle. Samme skjedde da vi forsøkte å laste ned Nvidia GeForce Release 178, skjermen gikk i svart for en stund og så gal skjerm med "The nv4_disp driveren har sluttet å arbeide normalt ..." Meldingen kom opp.
Old 15th 2008 nov 12:32
Moderator Group

Rightio, prøv dette
Laste ned DETTE, Installere det
Uninstall Nvidia ting igjen med Legg til / fjern, starter i sikkermodus ved å trykke F8 under oppstart, Kjør Driver Cleaner Pro, tick "velge flere rengjøring filtre" legge nvidia og nvidia WDM, kjører det to ganger, deretter omstart og prøv driverne igjen
Forhåpentligvis som fungerer!

Old 16th 2008 nov 18:12
New Member Group

Prøvd det, fungerte ikke heller. Vi har også prøvd switiching som plugin fra strømforsyningen var på kortet, den fremdeles gjorde det samme.

Vi konkluderte med at det kanskje kortet er defekt. Betyr dette høres ut som en rimelig konklusjon? Vi sender det tilbake for en utskiftning.
Old 16th 2008 nov 19:37
New Member Group

Vent litt, bare skjønte noe. Boksen sier at det trenger en 400W strømforsyning med (12V Karakter av 26A), jeg så på min 650w strømforsyning og det står på 12V er 19A. Er dette forårsaker det? Hva bør jeg nedgradere til?
Old 17th 2008 nov 00:40
Donor Group

Jeg har ikke kow hvis det er hva som er årsaken til feilen, men jeg vil sterkt anbefaler å erstatte PSU, gå for noe som Corsair 400W-enheten, det produserer 30A på +12 V rails og er kraftig nok for de fleste systemer.

EDIT: Jeg har nettopp sett den PSU tråden, og som det er tri-railed det er ikke så ille, men gå for et kraftig enkelt railed PSU neste gang.

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.