![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Under installation av drivrutin för min Asus EN9600GT grafikkort (från både förare på cd och den senaste drivrutinen från ASUS webbplats), lastning bar efter acceptera avtal stannar halvvägs och min skärm är svart. Om jag väntar tillräckligt länge, ibland ett meddelande kommer upp som säger: "Den nv4_disp föraren har slutat fungera normalt ..." Och då skärmen blir enorma och färgerna har reducerats till en mycket låg kvalitet. Efter omstart av datorn, det var tillbaka till hur det var, fortfarande utan drivrutiner installerade visas i Enhetshanteraren, och jag kan gå igenom samma problem igen. ![]() Vad ska jag göra? Det är inte nätenheten becase Jag har ett Antec Neopower 650W, vilket är mer än tillräckligt för att stödja kort, och ja den är ansluten till kortet. Min Dell Dimension E521 datorn har 2 gig RAM, och det bör kunna stödja detta kort. Är det möjligt att det fortfarande finns någonting från min äldre grafikkort, NVIDIA 7300 LE, som är störande även om jag avinstallerade sin förare innan i min nya? Har min bildskärm behöver nya drivrutiner? Jag är lite av en nybörjare på datorer så detta är mitt första byte i ett grafikkort. Vad ska jag göra? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du måste gå in i kontrollpanelen, lägg till / ta bort och avinstallera dem genom att efter omstart installera DESSA om XP
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Jag trodde det skulle göra det och jag var så hoppfull. Samma sak hände när jag försöker ladda ner Nvidia GeForce Release 178, skärmen blev svart ett tag och sedan galen skärmen med "The nv4_disp föraren har slutat fungera normalt ..." meddelandet kom upp. |
|
| |||
| |||
| Rightio, prova det här Hämta DENNAInstallera det Avinstallera Nvidia grejer igen med Lägg till / ta bort, starta i felsäkert läge genom att trycka på F8 under uppstart, Kör Driver Cleaner Pro, kryssa för "välja flera rengöring filter" lägg nvidia och NVIDIA WDM köra som två gånger, sedan starta om och försöka drivrutinerna igen Förhoppningsvis kommer detta att fungera!
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Försökte att inte fungerade heller. Vi har också försökt switiching som kontakten från nätaggregatet var på kortet, ändå gjorde samma sak. Vi kom fram till att kanske kortet är defekt. Låter det här som en rimlig slutsats? Vi skickar kortet tillbaka för ett utbyte. |
|
| |||
| |||
| Vänta bara tänkte något. Rutan säger att det krävs ett 400W nätaggregat med en (12V nuvarande rating 26A), tittade jag på min 650w nätaggregat och det står på 12V det är 19A. Är detta orsakar det? Vad ska jag nedgradera till? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag förstår inte Kow om det är vad som orsakar felet, men jag skulle starkt råda dig att byta PSU, satsa på något liknande den Corsair 400W enhet, den producerar 30A på +12 V skenor och är kraftfull nog för de flesta system.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| BT Voyager 100 förare installation - newdev.dll fel | Miki | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 30 juli 2009 06:29 |
| Software installation problem | sparky33 | General Software Chat | 6 | 27 november 2007 11:47 |
| Installation problem behöver hjälp | dhirajahlawat | General Software Chat | 8 | 27 oktober 2007 13:36 |
| Hjälp med installation av skrivardrivrutinen programvara | csfloyd | Multimedia & Codecs | 3 | 11 august 2007 12:32 |
| Intel grafikdrivrutinen installation på Linux? | iloveyouintarweb | Linux & Alternativa OS | 2 | 18 mars 2007 19:20 |
| Thread Tools | |
| |