![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei Minulla on nopea kysymys, että toivon, että joku voisi vastata minulle Haluaisin tietää, jos se on mahdollista Toisitteko seurata signaalin avulla oman tietokoneen usb hub? Olen yksi näistä usb portteihin voit liittää rca johtaa VHS-videolaite (tiedätte, juuri ne, jotka voit ostaa niin voit laittaa videokasetit DVD-levylle) Haluaisin tietää, jos se on mahdollista lähettää monitorin signaalin avulla USB-porttiin, jotta voin liittää rca johtaa kotini tv, ja jos se on mahdollista, miten se tehdään Olisin kiitollinen kaikista neuvoja ja thanx ajastasi lukea tämän hurraa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Epäilen sitä, USB ei ole riittävästi kaistaa lähettää seurata signaalin.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Quick RAM Question? | ComputerGuy | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 2. Syyskuu 2008 08:52 |
| Quick kysymys | dmdougie | Rautatavaran Chat | 5 | 18. Joulukuu 2007 07:43 |
| Quick RAM kysymys | Plusi | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 14. marraskuu 2007 14:01 |
| Quick Kysymys | Nexter | Rautatavaran Chat | 1 | 10. lokakuu 2007 14:57 |
| Quick kysymys tekee SLI | dubs89 | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 17. Sep 2007 19:24 |
| Thread Tools | |
| |