![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hoi Ik heb een korte vraag die ik hoop dat iemand antwoord kan voor mij Ik zou graag willen weten of het mogelijk is voor het verzenden van mijn monitor signaal via mijn computer usb hub? Ik heb een van deze USB-poorten die u kunt aansluiten rca leidt tot een VHS-video-speler (je weet wel degene die je kunt kopen, zodat u kunt videocassettes op een DVD) Ik zou graag willen weten of het mogelijk is voor het verzenden van de monitor-signaal via de usb-poort kunt aansluiten, zodat ik de RCA leidt tot mijn eigen tv, en als het mogelijk is, hoe kan dit worden gedaan Ik zou een advies over deze en thanx voor de tijd heeft om te lezen dit sante |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik betwijfel het, USB niet genoeg bandbreedte voor het verzenden van een monitor signaal over.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Snel RAM Vraag? | ComputerGuy | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 2e sep 2008 08:52 |
| Snelle vraag | dmdougie | Algemeen Hardware Chat | 5 | 18 dec 2007 07:43 |
| Snel RAM vraag | Plusi | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 14 nov 2007 14:01 |
| Quick Vraag | Nexter | Algemeen Hardware Chat | 1 | 10 okt 2007 14:57 |
| Quick question about doing a SLI | dubs89 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 17e sep 2007 19:24 |
| Thread Tools | |
| |