![]() |
|
| |||
| |||
| efter spiller spillet med DotA jeg indset noget mærkeligt om min skærm / display.there er mangel og grå lines.how jeg reparere det? btw, im benytter NVIDIA Riva tnt2 grafikkort og Windows XP Home SP2 |
|
| |||
| |||
| at grå linje kun kan ses på min skærm ikke på andre folks. Hvordan kan jeg løse dette? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ked af, men jeg faktisk ikke se nogen grå linje på dette skærmbillede, så jeg tror, at det må være noget galt med din skærm. Har du forsøgt at forbinde din computer til en anden skærm så se, om problemet fortsætter? og har du et digitalt kamera kan du tage et billede af en skærm med til forhåbentlig være i stand til at se på linjen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis problemet ikke vises i printscreen så vil du sandsynligvis nødt til at udskifte skærmen.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Monitor lyser op og computeren starter op, men skærmen viser ikke noget | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Klone et 3. kontrollere Dual overvåge kortet | Desertfish | Grafikkort & Monitors | 7 | 31 marts 2008 12:43 |
| Monitor | fuzzylady | General Hardware Chat | 5 | 20 januar 2008 12:21 |
| LCD-skærm - Din nuværende skærm ... | Computer Spec | General Hardware Chat | 5 | 6. okt 2006 01:33 |
| Monitor - interesseret i at købe en wide screen-skærm ... | Slange | General Hardware Chat | 8 | 26. sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |