![]() |
|
| |||
| |||
| na het spelen van het spel van dota besefte ik iets vreemds over mijn monitor / display.there zijn gebrek en grijs lines.how kan ik repareren? btw, im gebruik van Nvidia Riva TNT2 grafische kaart en Windows XP Home SP2 |
|
| |||
| |||
| dat grijze lijn alleen is te zien op mijn monitor niet op andere mensen. Hoe kan ik dit oplossen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het spijt me, maar ik zie niet echt een grijze lijn op die screenshot, dus ik denk dat moet iets mis zijn met uw monitor. Heeft u geprobeerd het aansluiten van uw computer naar een andere monitor zo zien als het probleem aanhoudt? en heb je een digitale camera kunt u een beeld van de monitor aan met hopelijk kunnen zien dat de lijn?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als het probleem niet in PrintScreen dan moet je waarschijnlijk de plaats van de monitor.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Monitor oplicht en de computer opstart, maar de monitor niet wordt weergegeven wat | Mida | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 9 juni 2009 15:05 |
| Klonen een 3de monitor Dual monitor kaart | Desertfish | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 31 mrt 2008 12:43 |
| Monitor | fuzzylady | Algemeen Hardware Chat | 5 | 20 Jan 2008 12:21 |
| Lcd Monitor - Uw huidige monitor ... | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 5 | 6 okt 2006 01:33 |
| Monitor - Interesse voor de aankoop van een groot scherm volgen ... | Snake | Algemeen Hardware Chat | 8 | 26e Sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |