![]() |
|
| |||
| |||
| når du spiller spillet på dota jeg at noe rart med min skjerm / display.there er mangel og grå lines.how må jeg reparere den? btw, im bruker nvidia Riva tnt2 grafikkort og Windows XP Home SP2 |
|
| |||
| |||
| som grå linje kun kan sees på skjermen min ikke på andre personer. Hvordan kan jeg fikse dette? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg beklager, men jeg kan ikke egentlig se noen grå linje på skjermbildet, så jeg tror det må være noe galt med din skjerm. Har du prøvd å koble maskinen til en annen skjerm så se om problemet vedvarer? og har du fått et digitalkamera kan du ta et bilde av skjermen med å forhåpentligvis kunne se linjen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis problemet ikke vises i printscreen så må du sannsynligvis bytte ut skjermen.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Monitor tennes og datamaskinen starter opp, men skjermen ikke viser noe | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Kloning et 3. overvåke på dobbel skjerm kort | Desertfish | Kabinetter & Skjermer | 7 | 31 mars 2008 12:43 |
| Monitor | fuzzylady | General Hardware Chat | 5 | 20 januar 2008 12:21 |
| LCD-skjerm - Din nåværende skjerm ... | Computer Spec | General Hardware Chat | 5 | 6 okt 2006 01:33 |
| Monitor - interessert i å kjøpe en widescreen-skjerm ... | Snake | General Hardware Chat | 8 | 26. sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |