![]() |
|
| |||
| |||
| Efter att ha spelat spelet i dota insåg jag något konstigt om min skärm / display.there är brist och grå lines.how kan jag reparera den? btw, im använder NVIDIA Riva tnt2 grafikkort och Windows XP Home SP2 |
|
| |||
| |||
| den grå linjen endast kan ses på min bildskärm inte på andra människors. Hur kan jag åtgärda detta? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är ledsen, men jag ser egentligen inte någon grå linje på skärmbilden, så jag tror att det måste vara något fel på din skärm. Har du provat att ansluta din dator till en annan bildskärm, så se om problemet kvarstår? och har du en digitalkamera kan du ta en bild av skärmen med att förhoppningsvis kunna se linje?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om problemet inte visas i printscreen då du förmodligen måste byta bildskärmen.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Monitor tänds och datorn startas upp men skärmen visar inte något | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Kloning en 3:e kontrollera Dual övervaka kortet | Desertfish | Grafikkort & Skärmar | 7 | 31 mars 2008 12:43 |
| Monitor | fuzzylady | General Hardware Chat | 5 | 20 januari 2008 12:21 |
| LCD-bildskärm - Ditt nuvarande övervaka ... | Computer Spec | General Hardware Chat | 5 | 6 oktober 2006 01:33 |
| Monitor - intresserad av att köpa en bredbildsskärm övervaka ... | Snake | General Hardware Chat | 8 | 26 sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |