mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Hjælp! Min skærm er grøn og lilla / pink linjer!

Reply

Thread Tools
Old 12 oktober 2007, 09:53
Ny Medlem Gruppen

Default Hjælp! Min skærm er grøn og lilla / pink linjer!

Hej, jeg er ikke sikker på, om dette er det rigtige område at skrive dette emne, beklager, hvis det ikke på forhånd. Vi anyways nylig har jeg haft et problem med min computer. Når jeg går til at spille noget spil som Counter-Strike min skærm vil vise lilla / pink og grønne striber. Jeg har for nylig opgraderet min skærmdrivere. Mit skærmkort er et Radeon 9800-serien 128MB. Selv om jeg har fået nyeste drivere problemet stadig fortsætter. Jeg har forsøgt at flytte højttalerne eller nogen form for elektronik væk fra min skærm, men stadig problemet opstår. Jeg har selv prøvet min anden skærm for at se, om det var min skærm, men det gjorde de samme ting til, at en som vi vil. Mai der nogen, der ved noget om denne sag kan du hjælpe. Thanks in advance!
Old 12 oktober 2007, 11:35
Donor-Gruppen

gør det gøre det i hovedmenuen? Har du forsøgt at re-installation? Jeg tvivler på det ville ordne det så dont prøve det endnu cuz i dont ønsker at affald ur tid:)

Mit system: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Bundkort:
Winfast 6600
RAM Hukommelse:
3 GB
Grafikkort (r):
MSI 8600GT
Lydkort:
nogle billige dx9 5.1
Harddisk (e):
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 12 oktober 2007, 12:33
Ny Medlem Gruppen

Bestemt ikke, jeg tvivler på det er spillet selv, det gør det på flere spil. Normalt, når jeg har prøvet at spille Counter-Strike efter 5 minutter af i spillet og spiller eller mere vil det ske. Så vil det ikke gå væk, indtil jeg genstarter min computer. Når jeg spiller igen, det vil ske igen. Jeg forstår det tak. Mere feedback er velkommen.
Old 12 oktober 2007, 14:05
Redaktør Gruppen

Har du træffer de rigtige trin for at afinstallere den gamle drivere først? eller har du bare lægge nye ovenpå de gamle?

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 12 oktober 2007, 14:46
Ny Medlem Gruppen

Nope jeg godt skrive de gamle drivere. Hvordan afinstallerer jeg de gamle? Min computer, og derefter Tilføj / fjern programmer? Jeg vil give det en try.Thanks.
Old 12 oktober 2007, 16:20
Redaktør Gruppen

1. Afinstaller ATI drivere også findes i Tilføj / fjern afsnit. Når fjernes, vil det bede dig om at genstarte .... gøre det.

2. Når der vender tilbage til vinduer, ny hardware FOUND guiden kommer op og vil fortælle Dem, at det har fundet en ny VGA kortet og vil bede dig om drivere. Hit CANCEL!

3. Download Driver Cleaner Professional her

4.Run DC vælge alt ATI

5. Nu er det tid til at installere dit nye chauffører

Hope that helps:)

Old 12 oktober 2007, 17:55
Ny Medlem Gruppen

Hej, Jeg har fulgt denne procedure. Men stadig intet håb. Jeg virkelig dont kende hvad de skal gøre nu. Når im ikke selv spiller et spil nu det sker.
Old 12 oktober 2007, 19:48
Donor-Gruppen

Jeg er helt sikker på dette er en overophedning problem. Hvor længe har det været, siden du åbne din computer? Jeg vil foreslå du åbner det op og kontrollere, hvor støvet alting er. Rens ud blæseren filtre og bruge komprimeret luft til at slippe af med alle de støv du kan finde.

Det lyder som artefakt til mig, og fra min erfaring alle computere har forskellige Artifact relaterede scenarier.

Normalt når jeg overclock for langt eller grafikkortet bliver for varmt, jeg får grønne prikker hele 3D terræn.
Old 12 oktober 2007, 20:47
Ny Medlem Gruppen

Hej, jeg er kommet til den konklusion, mit problem er på grund af varme. Jeg har åbnet min computer og fjernet alle støv partikler. Og bare for at se, om det var en opvarmning problem jeg tog en fan og placeret den peger ind på min computer til min video-kortet. Alt ser nu ud til at virke ordentligt. Tak.
Old 13 oktober 2007, 05:09
Donor-Gruppen

Jow tak! I faste et problem.

Håber alt går godt, held og lykke.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Lille grønne bølgede linier og Windows ikke laste polakstanek Windows-operativsystemer 6 12 oktober 2008 10:11
HJÆLP .. Lines om at overvåge og omrystning Razor Grafikkort & Monitors 4 20 oktober 2007 10:11
Problem med min skærm! To linjer om det! Sendron Grafikkort & Monitors 1 18 oktober 2007 12:17
Flytning farvet, staticy linjer om overvåge ... Charlie maler Grafikkort & Monitors 3 12 oktober 2007 12:39
Grøn og lilla linjer probert Grafikkort & Monitors 2 12 oktober 2007 12:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.