vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Apu! Oma valvoja on vihreä ja violetti / vaaleanpunainen linjat!

Reply

Thread Tools
Old 12 lokakuu 2007, 09:53
Uusi Jäsen

Default Apu! Oma valvoja on vihreä ja violetti / vaaleanpunainen linjat!

Hei, en ole varma onko tämä oikea alue postata tästä aiheesta, anteeksi jos se ei ole etukäteen. We'll anyways viime aikoina olen ollut ottaa ongelma minun tietokone. Kun siirryn pelata mitä tahansa peliä, kuten Counter-Strike minun seurata näkyy violetti / pinkki ja vihreä linjat. Olen äskettäin päivittänyt minun näytönohjaimet. Oma näytönohjain on RADEON 9800-sarjan 128 Mt. Vaikka olen saanut uusimmat ajurit ongelma jatkuu. Olen yrittänyt liikkuvat kaiuttimet tai minkäänlaista elektroniikka pois minun valvoa, mutta silti ongelmia ilmenee. Olen jopa yrittänyt toinen seurata, onko minulla oli valvoa, mutta se ei sama asia, että yksi kuin me. Toukokuu kukaan tiedä mitään tässä asiassa auta. Kiitos jo etukäteen!
Old 12 lokakuu 2007, 11:35
Rahoittajien ryhmän

se tehdä sen päävalikosta? Oletko kokeillut uudelleen asentamista? Epäilen, se vahvistaa niin dont kokeilla sitä vielä cuz i dont halua tuhlata ur aikaa:)

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 12 lokakuu 2007, 12:33
Uusi Jäsen

Varmasti ei Epäilen on itse peliin, sillä ei se useita pelejä. Yleensä, kun olen yrittänyt pelata Counter-Strike jälkeen 5 minuuttia, koska peli ja soi tai enemmän se tulee tapahtumaan. Sitten se ei mene pois, kunnes käynnistän minun tietokone. Kun pelaan taas se tapahtuu kaiken uudelleen. Arvostan sitä kiitos. Lisää palaute on tervetullutta.
Old 12 lokakuu 2007, 14:05
Moderator Group

Otitko oikeus voit poistaa vanhat ajurit ensin? tai sinä asettaa uusia päälle vanhat?

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 12 lokakuu 2007, 14:46
Uusi Jäsen

Nope Olen hieman yli kirjoittaa vanhoja kuljettajia. Miten voin poistaa vanhat? Oma tietokone, lisätään sitten poistaa ohjelmia? I'll antaa sille try.Thanks.
Old 12 lokakuu 2007, 16:20
Moderator Group

1. Poista ATI-ajurit myös todettu Lisää / poista osiossa. Kerran poistettu, se pyytää sinua uudelleenkäynnistä .... tehdä niin.

2. Palatessaan ikkunat, NEW HARDWARE LÖYDETTIIN ohjatun tulee ja kertoo, että se on löytänyt uuden VGA-kortin ja pyytää sinulta kuljettajia. Hit CANCEL!

3. Lataa Driver Cleaner Professional tässä

4.Run DC valitsemalla kaikki ATI

5. Nyt on aika asentaa uusia ajureita

Toivon, että auttaa:)

Old 12 lokakuu 2007, 17:55
Uusi Jäsen

Hei, olen seurannut tätä menettelyä. Mutta vieläkään ei ole toivoa. I really dont tiedä, mitä tehdä nyt. Kun im ei edes pelaa peliä nyt se tekee sen.
Old 12 lokakuu 2007, 19:48
Rahoittajien ryhmän

Olen aivan varma tämä on ylikuumenemisen ongelmaa. Kuinka kauan se on ollut sen jälkeen kun avata tietokone? I'd ehdottaa voit avata sen ja tarkistaa, miten pölyisessä kaikki on. Putsata tuulettimen suodattimet ja käyttää paineilmalla päästä eroon kaikki pöly voit löytää.

Kuulostaa esineitä minulle, ja kokemukseni kaikissa tietokoneissa on erilaisia artefakti liittyviä skenaarioita.

Yleensä kun overclock liian pitkälle tai näytönohjaimen saa liian kuuma saan vihreitä pisteitä koko 3D maastoa.
Old 12 lokakuu 2007, 20:47
Uusi Jäsen

Hei, olen tullut siihen johtopäätökseen, minun ongelma johtuu siitä, että lämpöä. Olen avannut oman tietokoneen ja poistaa kaikki pöly hiukkasia. Ja vain katsomaan, jos se oli lämmitys ongelma otin tuulettimen ja saattaa se osoittaa osaksi minun tietokone kohti minun näytönohjain. Kaikki näyttää nyt toimivan oikein. Kiitos.
Old 13 lokakuu 2007, 05:09
Rahoittajien ryhmän

Hurraa! I Kiinteä ongelma.

Hope kaikki menee hyvin, onnea.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Pieni vihreä aaltoilevat linjat ja Windows ei lataudu polakstanek Windows-käyttöjärjestelmät 6 12. lokakuu 2008 10:11
OHJE .. Lines on seurata ja tärinä Razor Graphics Cards & Näytöt 4 20. lokakuu 2007 10:11
Problem with my seurata! Kaksi viivaa siihen! Sendron Graphics Cards & Näytöt 1 18. lokakuu 2007 12:17
Moving värillinen, staticy viivoja seurata ... Charlie maalari Graphics Cards & Näytöt 3 12. lokakuu 2007 12:39
Vihreä ja violetti linjat probert Graphics Cards & Näytöt 2 12. lokakuu 2007 12:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.