![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, en ole varma onko tämä oikea alue postata tästä aiheesta, anteeksi jos se ei ole etukäteen. We'll anyways viime aikoina olen ollut ottaa ongelma minun tietokone. Kun siirryn pelata mitä tahansa peliä, kuten Counter-Strike minun seurata näkyy violetti / pinkki ja vihreä linjat. Olen äskettäin päivittänyt minun näytönohjaimet. Oma näytönohjain on RADEON 9800-sarjan 128 Mt. Vaikka olen saanut uusimmat ajurit ongelma jatkuu. Olen yrittänyt liikkuvat kaiuttimet tai minkäänlaista elektroniikka pois minun valvoa, mutta silti ongelmia ilmenee. Olen jopa yrittänyt toinen seurata, onko minulla oli valvoa, mutta se ei sama asia, että yksi kuin me. Toukokuu kukaan tiedä mitään tässä asiassa auta. Kiitos jo etukäteen! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| se tehdä sen päävalikosta? Oletko kokeillut uudelleen asentamista? Epäilen, se vahvistaa niin dont kokeilla sitä vielä cuz i dont halua tuhlata ur aikaa:)
| |||
| |||
| Varmasti ei Epäilen on itse peliin, sillä ei se useita pelejä. Yleensä, kun olen yrittänyt pelata Counter-Strike jälkeen 5 minuuttia, koska peli ja soi tai enemmän se tulee tapahtumaan. Sitten se ei mene pois, kunnes käynnistän minun tietokone. Kun pelaan taas se tapahtuu kaiken uudelleen. Arvostan sitä kiitos. Lisää palaute on tervetullutta. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Otitko oikeus voit poistaa vanhat ajurit ensin? tai sinä asettaa uusia päälle vanhat?
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Nope Olen hieman yli kirjoittaa vanhoja kuljettajia. Miten voin poistaa vanhat? Oma tietokone, lisätään sitten poistaa ohjelmia? I'll antaa sille try.Thanks. |
|
| |||
| |||
| 1. Poista ATI-ajurit myös todettu Lisää / poista osiossa. Kerran poistettu, se pyytää sinua uudelleenkäynnistä .... tehdä niin. 2. Palatessaan ikkunat, NEW HARDWARE LÖYDETTIIN ohjatun tulee ja kertoo, että se on löytänyt uuden VGA-kortin ja pyytää sinulta kuljettajia. Hit CANCEL! 3. Lataa Driver Cleaner Professional tässä 4.Run DC valitsemalla kaikki ATI 5. Nyt on aika asentaa uusia ajureita Toivon, että auttaa:)
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, olen seurannut tätä menettelyä. Mutta vieläkään ei ole toivoa. I really dont tiedä, mitä tehdä nyt. Kun im ei edes pelaa peliä nyt se tekee sen. |
|
| |||
| |||
| Olen aivan varma tämä on ylikuumenemisen ongelmaa. Kuinka kauan se on ollut sen jälkeen kun avata tietokone? I'd ehdottaa voit avata sen ja tarkistaa, miten pölyisessä kaikki on. Putsata tuulettimen suodattimet ja käyttää paineilmalla päästä eroon kaikki pöly voit löytää. Kuulostaa esineitä minulle, ja kokemukseni kaikissa tietokoneissa on erilaisia artefakti liittyviä skenaarioita. Yleensä kun overclock liian pitkälle tai näytönohjaimen saa liian kuuma saan vihreitä pisteitä koko 3D maastoa. |
|
| |||
| |||
| Hei, olen tullut siihen johtopäätökseen, minun ongelma johtuu siitä, että lämpöä. Olen avannut oman tietokoneen ja poistaa kaikki pöly hiukkasia. Ja vain katsomaan, jos se oli lämmitys ongelma otin tuulettimen ja saattaa se osoittaa osaksi minun tietokone kohti minun näytönohjain. Kaikki näyttää nyt toimivan oikein. Kiitos. |
|
| |||
| |||
| Hurraa! I Kiinteä ongelma. Hope kaikki menee hyvin, onnea. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Pieni vihreä aaltoilevat linjat ja Windows ei lataudu | polakstanek | Windows-käyttöjärjestelmät | 6 | 12. lokakuu 2008 10:11 |
| OHJE .. Lines on seurata ja tärinä | Razor | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 20. lokakuu 2007 10:11 |
| Problem with my seurata! Kaksi viivaa siihen! | Sendron | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 18. lokakuu 2007 12:17 |
| Moving värillinen, staticy viivoja seurata ... | Charlie maalari | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 12. lokakuu 2007 12:39 |
| Vihreä ja violetti linjat | probert | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 12. lokakuu 2007 12:37 |
| Thread Tools | |
| |