mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Help! Mijn monitor heeft groen en paars / roze lijnen!

Reply

Thread Tools
Old 12 okt 2007, 09:53
Nieuw Lid Fractie

Default Help! Mijn monitor heeft groen en paars / roze lijnen!

Hallo, ik ben niet zeker of dit de juiste omgeving om dit onderwerp, sorry als het niet op voorhand. We zullen trouwens toch onlangs heb ik een probleem met mijn computer. Toen ik ga het spelen van een spel als Counter-strike mijn monitor toont paars / roze en groene lijnen. Ik heb onlangs een upgrade van mijn video's. Mijn videokaart is een Radeon 9800 series 128mb. Hoewel ik heb nieuwste drivers het probleem nog steeds aanhoudt. Ik heb geprobeerd bewegende luidsprekers of enige vorm van elektronica uit de buurt van mijn monitor, maar nog steeds het probleem optreedt. Ik heb zelfs geprobeerd mijn andere monitor om te zien of het was mijn monitor maar het deed hetzelfde bij die een als we. Mei niemand weet iets over dit onderwerp kunt u helpen. Thanks in advance!
Old 12 okt 2007, 11:35
Donor Groep

doet het wel in het hoofdmenu? heb je geprobeerd opnieuw te installeren? Ik betwijfel het zou fix it so dont proberen nog cuz i dont want to afval ur tijd:)

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 12 okt 2007, 12:33
Nieuw Lid Fractie

Zeker niet, ik betwijfel het is het spel zelf, hij doet het op meerdere spellen. Meestal, als ik heb geprobeerd te spelen Counter-Strike na 5 minuten in het spel en spelen of meer zal gebeuren. Dan zal niet verdwijnen totdat ik opnieuw mijn computer. Toen ik het spel opnieuw zal gebeuren alles opnieuw. Ik waardeer dit bedankt. Meer feedback is welkom.
Old 12 okt 2007, 14:05
Moderator Groep

Heeft u de juiste stappen voor het verwijderen van de oude drivers eerst? of heb je net de nieuwe op de top van de oude?

Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moederbord:
Biostar TPower I45
RAM Geheugen:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Sound Card:
Hard Drive (s):
2
Optische Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Koeling:
Big Typhoon VX
Netwerk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 12 okt 2007, 14:46
Nieuw Lid Fractie

Nee, ik schrijf iets meer dan de oude drivers. Hoe verwijder ik de oude? Mijn computer, voeg vervolgens programma's verwijderen? Ik geef het een try.Thanks.
Old 12 okt 2007, 16:20
Moderator Groep

1. Verwijderen van de ATI-drivers ook gevonden in de Toevoegen / Verwijderen sectie. Eenmaal verwijderd, dan zal u te rebooten .... doen.

2. Bij terugkeer naar de ramen, de wizard Nieuwe hardware gevonden zal komen en zal u vertellen dat zij heeft gevonden een nieuwe VGA-kaart en zal prompt u voor chauffeurs. Hit CANCEL!

3. Download Driver Cleaner Professional hier

4.Run DC selecteren alles ATI

5. Nu is het tijd om te installeren uw nieuwe bestuurders

Hoop dat het helpt:)

Old 12 okt 2007, 17:55
Nieuw Lid Fractie

Hoi, ik heb deze procedure. Maar nog steeds geen hoop. I really dont weet wat te doen nu. Wanneer im niet eens een spelletje nu zij dit doet.
Old 12 okt 2007, 19:48
Donor Groep

Ik ben vrij zeker is dit een probleem van oververhitting. Hoe lang is het geleden sinds u uw computer? Ik stel voor dat je open en kijken hoe alles wat stoffig is. Schoon uit de ventilator en het gebruik van filters gecomprimeerde lucht om zich te ontdoen van al het stof te vinden.

Het klinkt als artefacten aan mij, en mijn ervaring uit alle computers hebben verschillende artefact verwante scenario's.

Meestal als ik overklokken te ver of de grafische kaart wordt te warm krijg ik groene puntjes in heel de 3D-terrein.
Old 12 okt 2007, 20:47
Nieuw Lid Fractie

hallo, ik heb tot de conclusie gekomen mijn probleem is te wijten aan de hitte. Ik opende mijn computer verwijderd en alle stofdeeltjes. En net om te kijken of het was een verwarming probleem heb ik een fan en plaatste hij wijst naar mijn computer naar mijn video kaart. Alles lijkt nu te gaan werken. Bedankt.
Old 13 okt 2007, 05:09
Donor Groep

Booyah! Ik vast een probleem.

Hoop dat alles goed gaat, veel geluk.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Kleine groene golvende lijnen en Windows niet laden polakstanek Windows besturingssystemen 6 12 okt 2008 10:11
HELP .. Lijnen van de monitor en schudden Razor Grafische Kaarten & Monitors 4 20 okt 2007 10:11
Probleem met mijn monitor! Twee lijnen op het! Sendron Grafische Kaarten & Monitors 1 18 okt 2007 12:17
Verhuizen gekleurd, staticy lijnen op de monitor ... Charlie schilder Grafische Kaarten & Monitors 3 12 okt 2007 12:39
Groen en paars lijnen Probert Grafische Kaarten & Monitors 2 12 okt 2007 12:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.