![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo, ik ben niet zeker of dit de juiste omgeving om dit onderwerp, sorry als het niet op voorhand. We zullen trouwens toch onlangs heb ik een probleem met mijn computer. Toen ik ga het spelen van een spel als Counter-strike mijn monitor toont paars / roze en groene lijnen. Ik heb onlangs een upgrade van mijn video's. Mijn videokaart is een Radeon 9800 series 128mb. Hoewel ik heb nieuwste drivers het probleem nog steeds aanhoudt. Ik heb geprobeerd bewegende luidsprekers of enige vorm van elektronica uit de buurt van mijn monitor, maar nog steeds het probleem optreedt. Ik heb zelfs geprobeerd mijn andere monitor om te zien of het was mijn monitor maar het deed hetzelfde bij die een als we. Mei niemand weet iets over dit onderwerp kunt u helpen. Thanks in advance! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| doet het wel in het hoofdmenu? heb je geprobeerd opnieuw te installeren? Ik betwijfel het zou fix it so dont proberen nog cuz i dont want to afval ur tijd:)
| |||
| |||
| Zeker niet, ik betwijfel het is het spel zelf, hij doet het op meerdere spellen. Meestal, als ik heb geprobeerd te spelen Counter-Strike na 5 minuten in het spel en spelen of meer zal gebeuren. Dan zal niet verdwijnen totdat ik opnieuw mijn computer. Toen ik het spel opnieuw zal gebeuren alles opnieuw. Ik waardeer dit bedankt. Meer feedback is welkom. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u de juiste stappen voor het verwijderen van de oude drivers eerst? of heb je net de nieuwe op de top van de oude?
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Nee, ik schrijf iets meer dan de oude drivers. Hoe verwijder ik de oude? Mijn computer, voeg vervolgens programma's verwijderen? Ik geef het een try.Thanks. |
|
| |||
| |||
| 1. Verwijderen van de ATI-drivers ook gevonden in de Toevoegen / Verwijderen sectie. Eenmaal verwijderd, dan zal u te rebooten .... doen. 2. Bij terugkeer naar de ramen, de wizard Nieuwe hardware gevonden zal komen en zal u vertellen dat zij heeft gevonden een nieuwe VGA-kaart en zal prompt u voor chauffeurs. Hit CANCEL! 3. Download Driver Cleaner Professional hier 4.Run DC selecteren alles ATI 5. Nu is het tijd om te installeren uw nieuwe bestuurders Hoop dat het helpt:)
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik heb deze procedure. Maar nog steeds geen hoop. I really dont weet wat te doen nu. Wanneer im niet eens een spelletje nu zij dit doet. |
|
| |||
| |||
| Ik ben vrij zeker is dit een probleem van oververhitting. Hoe lang is het geleden sinds u uw computer? Ik stel voor dat je open en kijken hoe alles wat stoffig is. Schoon uit de ventilator en het gebruik van filters gecomprimeerde lucht om zich te ontdoen van al het stof te vinden. Het klinkt als artefacten aan mij, en mijn ervaring uit alle computers hebben verschillende artefact verwante scenario's. Meestal als ik overklokken te ver of de grafische kaart wordt te warm krijg ik groene puntjes in heel de 3D-terrein. |
|
| |||
| |||
| hallo, ik heb tot de conclusie gekomen mijn probleem is te wijten aan de hitte. Ik opende mijn computer verwijderd en alle stofdeeltjes. En net om te kijken of het was een verwarming probleem heb ik een fan en plaatste hij wijst naar mijn computer naar mijn video kaart. Alles lijkt nu te gaan werken. Bedankt. |
|
| |||
| |||
| Booyah! Ik vast een probleem. Hoop dat alles goed gaat, veel geluk. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kleine groene golvende lijnen en Windows niet laden | polakstanek | Windows besturingssystemen | 6 | 12 okt 2008 10:11 |
| HELP .. Lijnen van de monitor en schudden | Razor | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 20 okt 2007 10:11 |
| Probleem met mijn monitor! Twee lijnen op het! | Sendron | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 18 okt 2007 12:17 |
| Verhuizen gekleurd, staticy lijnen op de monitor ... | Charlie schilder | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 12 okt 2007 12:39 |
| Groen en paars lijnen | Probert | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 12 okt 2007 12:37 |
| Thread Tools | |
| |