![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg er ikke sikker på om dette er riktig område å poste dette emnet, beklager hvis det ikke på forhånd. Vi anyways nylig har jeg hatt et problem med datamaskinen min. Når jeg går til spille eventuelle spill som Counter-Strike skjermen min viser lilla / rosa og grønne linjer. Jeg har nylig oppgradert min skjermdriverne. Mitt skjermkort er en RADEON 9800-serien 128MB. Selv om jeg har fått nyeste driverne problemet vedvarer. Jeg har prøvd å flytte høyttalerne eller noen form for elektronikk unna skjermen min, men fortsatt problemet oppstår. Jeg har selv prøvd en annen skjerm for å se om det var min skjerm, men det gjorde det samme som en som vi vil. Mai noen vet noe om denne saken kan du hjelpe. Takk på forhånd! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gjør det gjør det på hovedmenyen? Har du prøvd å re-installere? Jeg tviler på det ville fikse det så ikke prøv det ennå cuz jeg dont vil avfall ur tid:)
| |||
| |||
| Absolutt ikke, jeg tviler på det er spillet selv, det gjør det på flere kamper. Vanligvis når jeg har prøvd å spille Counter-Strike etter 5 minutter med i spillet og spille eller mer vil det skje. Så det vil ikke gå bort før jeg starte datamaskinen min. Når jeg spiller igjen det vil skje igjen. Jeg setter pris på det takk. Flere tilbakemeldinger er velkomne. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tok du den riktige fremgangsmåten for å avinstallere de gamle driverne først? eller fikk du bare sette nye oppå de gamle?
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Nope jeg drøyt skrive de gamle driverne. Hvordan avinstallerer jeg gamle? Min datamaskin, og deretter Legg til / fjern programmer? Jeg vil gi den et try.Thanks. |
|
| |||
| |||
| 1. Uninstall ATI driverne også funnet i Legg til / fjern del. Når fjernet, vil det bli bedt om å restarte .... gjøre det. 2. Ved å gå tilbake til Windows, blir ny maskinvare FOUND veiviseren vil komme opp og vil fortelle deg at den har funnet en ny VGA kort og vil be deg om drivere. Hit KANSELLER! 3. Download Driver Cleaner Professional her 4.Run DC velge alt ATI 5. Nå er det tid for å installere nye drivere Hope som hjelper:)
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har fulgt denne fremgangsmåten. Men fortsatt ingen håp. JEG virkelig dont vite hva du skal gjøre nå. Når im ikke spiller nå den gjør det. |
|
| |||
| |||
| Jeg er ganske sikkert dette er en overoppheting problem. Hvor lenge har det vært siden du åpner datamaskinen? Jeg vil foreslå at du åpne den opp og se hvor støvete alt. Renhet ut fan filtre og bruke komprimert luft å bli kvitt alt støv du kan finne. Det høres ut som ting for meg, og fra min erfaring alle datamaskiner har forskjellige artefakttjenesten relatert scenarier. Vanligvis når jeg overclock for langt eller grafikkortet blir for varmt Jeg får grønne prikker over hele 3D terreng. |
|
| |||
| |||
| hei, jeg har kommet til konklusjonen min problemet skyldes den varme. Jeg har åpnet opp maskinen min og fjernet all støv partikler. Og bare for å se om det var en oppvarming problem tok jeg en fan og plassert den peker inn i datamaskinen min mot min skjermkortet. Alt nå ser ut til å virke skikkelig. Takk. |
|
| |||
| |||
| Yess! Jeg fikset et problem. Håper alt går bra, lykke til. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Lille grønne bølgete linjer og Windows ikke lasting | polakstanek | Windows-operativsystemer | 6 | 12 oktober 2008 10:11 |
| HJELP .. Linjer på skjermen og risting | Razor | Kabinetter & Skjermer | 4 | 20 oktober 2007 10:11 |
| Problemet med skjermen min! To linjer på den! | Sendron | Kabinetter & Skjermer | 1 | 18 oktober 2007 12:17 |
| Moving farget, staticy linjer på skjermen ... | Charlie maleren | Kabinetter & Skjermer | 3 | 12 oktober 2007 12:39 |
| Grønn og lilla linjer | probert | Kabinetter & Skjermer | 2 | 12 oktober 2007 12:37 |
| Thread Tools | |
| |