![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, jag är inte säker på om detta är rätt område att posta det här ämnet, ledsen om det inte i förväg. Vi kommer i alla fall på senare tid har jag har ett problem med min dator. När jag går att spela något spel som Counter-strike min bildskärm visar lila / rosa och gröna ränder. Jag har nyligen uppgraderat min grafikdrivrutinerna. Mitt grafikkort är ett RADEON 9800-serien 128MB. Även om jag har fått senaste drivrutinerna problemet kvarstår. Jag har försökt att flytta högtalarna eller någon typ av elektronik från min skärm men problemet uppstår. Jag har även gjort mitt andra övervaka för att se om det var min bildskärm, men det gjorde de samma sak som en som vi. Maj någon vet något om detta ärende vänligen hjälp. Tack på förhand! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gör det gör det i huvudmenyn? Har du provat att åter installera? Det tvivlar jag skulle fixa det så dont prova det ännu cuz i dont vill avfall ur Temne:)
| |||
| |||
| Absolut inte, jag tvivlar på att det är spelet i sig, det gör det på flera spel. Vanligtvis, när jag har försökt att spela Counter-Strike efter 5 minuter i spelet och spelar eller mer kommer det att hända. Sedan Det kommer inte att försvinna förrän jag startar min dator. När jag spelar igen kommer det att hända igen. Jag uppskattar det tack. Fler kommentarer är välkomna. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visste du tar rätt steg att avinstallera de gamla drivrutinerna först? eller tog du bara sätta in nya ovanpå det gamla?
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Nej jag drygt skriva den gamla förare. Hur avinstallerar jag de gamla? Min dator och sedan lägga till ta bort program? Jag gör ett try.Thanks. |
|
| |||
| |||
| 1. Avinstallera ATI-drivrutiner som också finns i Lägg till / ta bort avsnittet. När avlägsnas, kommer det att fråga dig att starta om .... göra det. 2. När du återvänder till fönster, ny maskinvara BEFUNNITS guiden kommer att komma upp och säga att den har hittat en ny VGA kort och frågar dig för förare. Hit AVBRYT! 3. Ladda ner Driver Cleaner Professional här 4.Run DC välja allt ATI 5. Nu är det dags att installera ditt nya drivrutiner Hoppas det hjälper:)
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag har följt detta förfarande. Men fortfarande inget hopp. Jag vet inte vad jag ska göra nu. När im inte ens spelar ett spel nu gör det. |
|
| |||
| |||
| Jag är helt säker på detta är en överhettning problem. Hur länge har det varit sedan du öppna din dator? Jag vill att du öppna den och kontrollera hur dammigt allting är. Städa ur fläkten filter och använda tryckluft för att bli av med allt damm du kan hitta. Det låter som artefakter för mig, och från min erfarenhet alla datorer har olika artefakt tillhörande scenarier. Vanligtvis när jag överklockning för långt eller grafikkortet blir för varmt får jag gröna prickar i hela 3D-terräng. |
|
| |||
| |||
| hej, jag har kommit till slutsatsen mitt problem beror på värme. Jag har öppnat datorn och tagit bort alla dammpartiklar. Och bara för att se om det var en uppvärmning problemet tog jag en fläkt och placerat den pekar till min dator till mitt grafikkort. Allt som nu verkar fungera korrekt. Tack. |
|
| |||
| |||
| Schysst! Jag Fast ett problem. Hoppas allt går bra, lycka till. |