![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey gutter, Har brug for hjælp vælge et nyt grafikkort. Jeg plejede at have et ATI Radeon 9800 Pro 128MB AGP. Men efter mange problemer det besluttet at holde op med at fungere ![]() Dens været et par måneder siden, og jeg er nu kigger på at købe en ny. Ikke sikker på, at der en til at gå til. Im ikke leder efter en toppen af rækken, bare for en grundlæggende en, der ville gøre det samme job som min gamle kort. Budget på omkring £ 40-50. Ikke er sikker, hvis du har brug for at vide specs på min computer eller ej, men de er Intel Pentium 4 processor 3.0ghz 1GB RAM Jeg har set det, men igen ikke sikker på, hvis dets det bedste til at gå med. http://www.ebuyer.com/product/146430...oduct_overview Enhver hjælp ville være dejligt. Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| That's sandsynligvis det bedste AGP-kortet ud, næste trin op ville være at gå PCI-E.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Radeon 9800 ... sucks Thats en af deres bedste kortAnyways ID gå med, hvad Dave sagde: Thats et rigtig godt kort, så holder dit sind om, at en
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| den 9800 isnt den bedste mabye agp klog, men ...
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Har du brug for hjælp til at vælge Grafikkort! Læs venligst! | Telefon | Grafikkort & Monitors | 3 | 7 februar 2009 12:38 |
| Hjælp Vælge New Grafikkort | Olli1324 | Grafikkort & Monitors | 7 | 31 marts 2008 10:32 |
| Rådgivning, der er nødvendig for grafikkort udvælgelse | patman1987 | Grafikkort & Monitors | 6 | 28th Dec 2007 22:05 |
| Grafikkort overclocker pro behov | pete21 | Grafikkort & Monitors | 10 | 23 november 2007 14:58 |
| Vælge en Grafikkort | stainsor | Grafikkort & Monitors | 3 | 11 juli 2007 11:55 |
| Thread Tools | |
| |