![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit, Tarvitsetko apua valita uuden näytönohjaimen. Käytin on ATI Radeon 9800 Pro 128MB AGP. Kuitenkin monia ongelmia, se päätti lopettaa toimintansa ![]() Sen ollut muutaman kuukauden jälkeen, ja olen nyt katsot ostaa uuden. Etkö ole varma, mikä yhdestä mennä. Im ei etsivät alkuun välillä yksi, perussääntöjä, joka tekisi samaa työtä kuin vanha kortti. Talousarvio noin £ 40-50. Etkö ole varma, jos sinun täytyy tietää specs minun tietokone tai ei, mutta ne ovat Intel Pentium 4-prosessori 3.0ghz 1 Gt RAM-muistia Olen nähnyt tätä, mutta ei ole varma, onko se paras mennä kanssa. http://www.ebuyer.com/product/146430...oduct_overview Kaikki apu olisi hienoa. Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| That's luultavasti paras AGP kortti pois, seuraava askel ylöspäin olisi menossa PCI-E.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Radeon 9800 ... sucks thats yksi parhaita kortitAnyways Id mennä sen kanssa, mitä Dave sanoi: Thats todella hyvä kortti, joten voit pitää mielessä on, että yksi
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| että 9800 isnt paras mabye AGP viisasta mutta ...
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitsetko apua, että valitsit Grafiikkakortti! Lue! | Puhelin | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 7. helmikuu 2009 12:38 |
| Ohje valinta Uusi Graphics Card | Olli1324 | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 31. Maaliskuu 2008 10:32 |
| Neuvoja tarvitaan näytönohjaimen valinta | patman1987 | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 28 Dec 2007 22:05 |
| Näytönohjain overclocker pro tarvitaan | pete21 | Graphics Cards & Näytöt | 10 | 23. marraskuu 2007 14:58 |
| Valitseminen Graphics Card | stainsor | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 11. Jul 2007 11:55 |
| Thread Tools | |
| |