![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey guys, Need some help het kiezen van een nieuwe grafische kaart. Ik gebruikte om een ATI Radeon 9800 Pro 128mb AGP. Maar na vele problemen die hij besloot te stoppen met werken ![]() Het is een paar maanden geleden, en ik ben nu kijken naar de aanschaf van een nieuwe. Niet zeker welke een te gaan voor. Im niet op zoek naar een top van de reeks een, maar een fundamenteel dat zou doen hetzelfde werk als mijn oude kaart. Budget van ongeveer £ 40-50. Niet zeker weet of je moet weten specs van mijn computer of niet, maar ze zijn Intel Pentium 4 processor 3,0 GHz 1GB RAM Ik heb dit gezien, maar weer niet zeker of haar het beste te gaan. http://www.ebuyer.com/product/146430...oduct_overview Alle hulp zou geweldig zijn. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat is waarschijnlijk de beste AGP kaart uit, volgende stap omhoog zou gaan PCI-E.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Radeon 9800 ... sucks thats een van hun beste kaartenAnyways ID ga met wat Dave zei: Dat is echt een goede kaart, dus houd je ogen op dat een
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| de 9800 isnt de beste mabye agp verstandig maar ...
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hulp nodig hebben op de keuze van grafische kaart! Lees! | Telefoon | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 7 februari 2009 12:38 |
| Hulp bij het kiezen van nieuwe grafische kaart | Olli1324 | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 31 mrt 2008 10:32 |
| Advies nodig voor de grafische kaart selectie | patman1987 | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 28 dec 2007 22:05 |
| Grafische kaart overclocker pro nodig | pete21 | Grafische Kaarten & Monitors | 10 | 23 nov 2007 14:58 |
| Kiezen van een grafische kaart | stainsor | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 11 jul 2007 11:55 |
| Thread Tools | |
| |