![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, Trenger du hjelp til å velge et nytt grafikkort. Jeg pleide å ha et ATI Radeon 9800 Pro 128MB AGP. Men etter mange problemer det besluttet å slutte å virke ![]() Its vært noen måneder siden, og jeg nå ser på å kjøpe en ny. Ikke sikker på hvilken du vil gå for. Im ikke ute etter en topp på området, bare en grunnleggende en som ville gjøre samme jobb som min gamle kortet. Budsjett på ca kr 40-50. Ikke sikker på om du trenger å vite spesifikasjoner på datamaskinen min eller ikke, men de er Intel Pentium 4-prosessor på 3,0 GHz 1GB RAM Jeg har sett denne, men igjen ikke sikker hvis den beste å gå med. http://www.ebuyer.com/product/146430...oduct_overview Eventuelle hjelpe ville være fint. Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er antagelig den beste AGP-kortet ut, neste trinn opp skulle gå PCI-E.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Radeon 9800 ... sucks dvs en av sine beste kortAnyways ID gå med hva Dave sa: Det er en veldig bra kort, så hold hodet på en
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i 9800 isnt best mabye AGP wise men ...