![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej killar, Behöver du hjälp att välja ett nytt grafikkort. Jag hade ett ATI Radeon 9800 Pro 128MB AGP. Men efter många problem beslutade att sluta arbeta ![]() Dess varit ett par månader sedan, och det är jag nu tittar på att köpa en ny. Är du osäker på vilken en att gå efter. Im inte ute efter en topp i intervallet en bara en grund som skulle göra samma jobb som min gamla kortet. Budget på ca £ 40-50. Är du osäker på om du behöver veta specs på min dator eller inte, men de är Intel Pentium 4-processor 3,0 GHz 1GB RAM Jag har sett en, men inte säker på om det bästa för att gå med. http://www.ebuyer.com/product/146430...oduct_overview Någon hjälp skulle vara jättebra. Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är antagligen det bästa AGP-kortet, nästa steg upp skulle vara att gå PCI-E.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Radeon 9800 ... suger thats en av sina bästa kortPå något ID gå med vad Dave sa: Det var ett riktigt bra kort, så håll dig på att en
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| den 9800 isnt bästa mabye AGP klokt men ...