![]() |
|
| |||
| |||
| Computer noob her. Jeg har lige købt en LG W2452T 24-tommers skærm og jeg forsøger at få det startet nu. Jeg regnede med det ville være så nemt som at tilslutte den og installere driveren, men tilsyneladende skærmen vil ikke engang arbejde uden driveren installeret. Så jeg sluttet min gamle overvåge at installere driveren, og hver gang jeg klikker på skærmdriveren knappen Installer jeg bare får en fejlmeddelelse sige "Det lykkedes ikke at opdatere systemet registery. Prøv at bruge REGEDIT." Nu forstår jeg har ingen idé om, hvad REGEDIT selv er, og det ikke fortælle mig noget andet. Jeg er alvorligt irriteret, da jeg har været slå mit hoved imod væggen i 3 timer nu. Hvad foregår der? Har de sender de forkerte installere cd med min skærm eller er jeg bare forsinket, og det er noget virkelig enkel? Ligeledes i Brugervejledning det siger jeg kan downloade driveren fra LG's hjemmeside, men jeg har søgt alt og har ikke fundet det. Selv google'd det og kom op med noget. |
|
| |||
| |||
| Det lykkedes ikke at opdatere systemet registreringsdatabasen, eh? Er du logget ind som administrator? Prøv at installere driverne igen ved hjælp af en administratorkonto. Jeg er en udvisket, når det kommer til monitorer, men måske. Jeg troede de fleste skærme er Plug and Play. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skærme har ingen drivere.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Monitor lyser op og computeren starter op, men skærmen viser ikke noget | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Dell Latitude D800 Monitor opfører Oddly Efter RAM Install - grønne bjælker? | mjnice | Laptops, Mobiles & PDA'er | 4 | 11 april 2009 06:36 |
| Cant installere Windows Live Messenger nye og nu cant selv installere gamle | Mohi212 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 3 | 26 januar 2009 06:55 |
| Klone et 3. kontrollere Dual overvåge kortet | Desertfish | Grafikkort & Monitors | 7 | 31 marts 2008 12:43 |
| Monitor - interesseret i at købe en wide screen-skærm ... | Slange | General Hardware Chat | 8 | 26. sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |