vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Apua uuden seurata asentaa

Reply

Thread Tools
Old 12 joulukuu 2008, 21:56
Uusi Jäsen

Tietokone noob täällä. Olen juuri ostanut yksi LG W2452T 24-tuumainen seurata, ja olen yrittänyt saada se alkoi nyt. En tajunnut, että olisi yhtä helppoa kuin tapittamalla se ja asentanut ajurin, mutta näyttää siltä, että valvoja ei edes toimi ilman asennettu. Joten kytkettynä vanhan seurata asentaa kuljettajan ja joka kerta olen klikkaa Monitor Driver Asenna-painiketta juuri saada virheilmoituksen sanomalla "Failed to update järjestelmän registery. Yritä käyttää regedit." Nyt tietysti minulla ei ole aavistustakaan, mitä regedit vielä on ja se ei kerro mitään muuta. Olen vakavasti häirinneet, koska olen ollut banging pääni vastaan muurin 3 tuntia nyt. Mitä on meneillään? He lähettää väärään asentaa CD minun seurata tai olen vain jälkeenjäänyt ja se on jotain todella yksinkertainen? Myös käyttäjän opas sanotaan voin ladata ohjaimen LG: n verkkosivuilla mutta Olen etsinyt kaiken ja ole löytänyt sitä. Jopa google'd ja keksi mitään.
Old 13 joulukuu 2008, 01:12
Jäsen

Epäonnistui päivittää järjestelmän rekisteri, eh? Oletko kirjautunut järjestelmänvalvojana? Kokeile asentaa ajurit uudelleen käyttämällä järjestelmänvalvojan tili. Olen hämärtää, kun on seuraa, mutta ehkä. Luulin, että useimmat monitorit on Plug and Play.
Old 13 joulukuu 2008, 01:47
Rahoittajien ryhmän

Näytöt ole ajureita.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.