![]() |
|
| |||
| |||
| Computer noob her. Jeg har nettopp kjøpt en LG W2452T 24-tommers skjerm og jeg prøver å få det startet opp nå. Jeg skjønte det ville være så enkelt som å plugge den i og installere driveren, men tydeligvis skjermen vil heller ikke fungere uten drivere installert. Så jeg satt i min gamle skjermen for å installere driveren og hver gang jeg klikker på Monitor Driver Installer Jeg får en feilmelding som sier "Kunne ikke oppdatere systemet registery. Prøv å bruke REGEDIT. Nå selvfølgelig Jeg aner ikke hva REGEDIT selv er og ikke fortelle meg noe annet. Jeg er alvorlig irritert siden jeg har vært banging hodet mot veggen for 3 timer nå. Hva skjer? Hadde de sender feil installere CD med skjermen min eller er jeg bare tilbakestående og det er noe enkelt? Også i Brukerhåndbok det sier at jeg kan laste ned driveren fra LG nettsted, men jeg har søkt alt og har ikke funnet det. Selv google'd det, og kom opp med ingenting. |
|
| |||
| |||
| Kunne ikke oppdatere systemet registret, eh? Er du logget inn som Administrator? Prøv å installere driverne på nytt med en administratorkonto. Jeg er en dimme når det gjelder skjermer, men kanskje. Jeg trodde de fleste skjermer er Plug and Play. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skjermer har ingen drivere.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Monitor tennes og datamaskinen starter opp, men skjermen ikke viser noe | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Dell Latitude D800 Monitor oppfører seg Oddly Etter RAM Installer - Green Bars? | mjnice | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 11 april 2009 06:36 |
| Skrånende installere Windows Live Messenger nye og nå skrånende selv installere gamle | Mohi212 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 26 januar 2009 06:55 |
| Kloning et 3. overvåke på dobbel skjerm kort | Desertfish | Kabinetter & Skjermer | 7 | 31 mars 2008 12:43 |
| Monitor - interessert i å kjøpe en widescreen-skjerm ... | Snake | General Hardware Chat | 8 | 26. sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |