mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Hjelp med ny skjerm installere

Reply

Thread Tools
Old 12 Dec 2008, 21:56
New Member Group

Default Hjelp med ny skjerm installere

Computer noob her. Jeg har nettopp kjøpt en LG W2452T 24-tommers skjerm og jeg prøver å få det startet opp nå. Jeg skjønte det ville være så enkelt som å plugge den i og installere driveren, men tydeligvis skjermen vil heller ikke fungere uten drivere installert. Så jeg satt i min gamle skjermen for å installere driveren og hver gang jeg klikker på Monitor Driver Installer Jeg får en feilmelding som sier "Kunne ikke oppdatere systemet registery. Prøv å bruke REGEDIT. Nå selvfølgelig Jeg aner ikke hva REGEDIT selv er og ikke fortelle meg noe annet. Jeg er alvorlig irritert siden jeg har vært banging hodet mot veggen for 3 timer nå. Hva skjer? Hadde de sender feil installere CD med skjermen min eller er jeg bare tilbakestående og det er noe enkelt? Også i Brukerhåndbok det sier at jeg kan laste ned driveren fra LG nettsted, men jeg har søkt alt og har ikke funnet det. Selv google'd det, og kom opp med ingenting.
Old 13 Dec 2008, 01:12
Medlem Group

Kunne ikke oppdatere systemet registret, eh? Er du logget inn som Administrator? Prøv å installere driverne på nytt med en administratorkonto. Jeg er en dimme når det gjelder skjermer, men kanskje. Jeg trodde de fleste skjermer er Plug and Play.
Old 13 Dec 2008, 01:47
Donor Group

Skjermer har ingen drivere.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Monitor tennes og datamaskinen starter opp, men skjermen ikke viser noe mida General Hardware Chat 1 9 juni 2009 15:05
Dell Latitude D800 Monitor oppfører seg Oddly Etter RAM Installer - Green Bars? mjnice Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 4 11 april 2009 06:36
Skrånende installere Windows Live Messenger nye og nå skrånende selv installere gamle Mohi212 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 3 26 januar 2009 06:55
Kloning et 3. overvåke på dobbel skjerm kort Desertfish Kabinetter & Skjermer 7 31 mars 2008 12:43
Monitor - interessert i å kjøpe en widescreen-skjerm ... Snake General Hardware Chat 8 26. sep 2006 10:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.