![]() |
|
| |||
| |||
| Computer noob här. Jag har precis köpt en LG W2452T 24-tums bildskärm och jag försöker få igång nu. Jag trodde det skulle vara så enkelt som att koppla in den och installerar drivrutinen, men tydligen skärmen kommer inte ens fungera utan drivrutinen installeras. Så jag satt i min gamla övervaka att installera drivrutinen och varje gång jag klickar på Monitor Driver Installera knappen Jag får ett felmeddelande som säger "Det gick inte att uppdatera systemet registery. Försök använda regedit." Nu är ju jag har ingen aning om vad REGEDIT även är och inte berätta något annat. Jag är allvarligt irriterad eftersom jag har varit slå mitt huvud mot denna väggen i 3 timmar nu. Vad är det som händer? Har de skickar fel installera CD med min bildskärm eller är jag bara efterbliven och det är något enkelt? Även i Användarhandboken det säger att jag kan ladda ner drivrutinen från LG's hemsida men jag har sökt allt och har inte hittat den. Även google'd det och kom fram till ingenting. |
|
| |||
| |||
| Det gick inte att uppdatera systemregistret, va? Är du inloggad som administratör? Prova att installera drivrutinerna igen med ett administratörskonto. Jag är suddig när det gäller bildskärmar, men kanske. Jag trodde de flesta bildskärmar är Plug and Play. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Monitorer har inga drivrutiner.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Monitor tänds och datorn startas upp men skärmen visar inte något | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Dell Latitude D800 Monitor beter Konstigt nog Efter RAM Installera - Green Bars? | mjnice | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 4 | 11 april 2009 06:36 |
| Cant installera Windows Live Messenger nya och nu cant även installera gamla | Mohi212 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 3 | 26 januari 2009 06:55 |
| Kloning en 3:e kontrollera Dual övervaka kortet | Desertfish | Grafikkort & Skärmar | 7 | 31 mars 2008 12:43 |
| Monitor - intresserad av att köpa en bredbildsskärm övervaka ... | Snake | General Hardware Chat | 8 | 26 sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |