![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Olen hiljattain saanut HP Compaq D301 for £ 25 off setäni, ive got 760 RAM Intel Celeron 1.70GHz ja sen sai noin roskaa näytönohjain, dont tiedä, mitä se vaati mielestäni sen Intel 82845G/GL grafiikka ohjain, Minun vanha st i oli näytönohjain se oli 7600 gs nvidia 256MB AGP .. Siksi olen avannut minun D301and löytänyt graphic slot niin esitin sen aukosta, mutta ei ollut valtaa johto pitävät sitä ... niin mitä minun pitäisi tehdä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hanki adapteri pois eBay tai jotain. Mitä suurempi huolenaihe on se, onko varastossa PSU on jopa nuuska.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä on PSU? Ja kuinka moni muu on jo olemassa?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos PSU on debranded PSU, hanki itsellesi Corsair 450W yksikkö, kestää sinulle pitkään, jopa tulevaisuudessa rakentaa. Jos sinulla on kunnollinen PSU vain saada itsellesi sovitin Hiilenä sanoi.