![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey ik heb onlangs een HP Compaq D301 voor £ 25 van mijn oom, ive got 760 RAM Intel Celeron 1.70GHz en haar heb wat rommel grafische kaart, dont weet wat haar te noemen Ik vind haar 82845G/GL Intel grafische controller, In mijn oude pc had ik een grafische kaart is nvidia 7600 GS 256MB AGP .. Ik opende mijn D301and vond de grafische sleuf zodat ik hem in het slot, maar er was geen stroom draad aan hechten aan het ... ja, wat moet ik doen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ontvang een adapter uitgeschakeld eBay of zoiets. De grotere zorg is de vraag of de voorraad PSU is aan snuif.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Wat is de PSU? En hoe veel anders is al daar?
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als uw PSU is een Debranded PSU, krijg je een Corsair 450W eenheid zal duren u een lange tijd, zelfs voor de toekomst bouwt. Als je een fatsoenlijk PSU, alleen krijg je een adapter als Carbon gezegd.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Goede PCI-Express Graphics Card for 250W Power Supply 450W Max | kristalwilder | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 10 mrt 2009 15:59 |
| Nieuwe grafische kaart of Nieuw moederbord - PC Will Not Power On Properly | Borndeception | Algemeen Hardware Chat | 8 | 16 feb 2009 04:11 |
| Grafische kaart met macht kwesties? | marsay001 | Grafische Kaarten & Monitors | 11 | 15 Jan 2008 19:17 |
| 150 $ - 300 $ Graphics Card | Chain2r | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 8 Dec 2007 08:50 |
| Thread Tools | |
| |