![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag har nyligen fått ett HP Compaq D301 för £ 25 från min morbror, ive fik 760 RAM Intel Celeron 1.70GHz och har lite skräp grafikkortet, vet inte vad det kallas Jag tror att Intel 82845G/GL grafik registeransvarige, I min gamla PC hade jag ett grafikkort var 7600 GS NVIDIA 256MB AGP .. Så jag öppnade min D301and hittades det grafiska facket så jag uttryckte det i facket, men det var inte makt tråd att lägga till det ... så vad ska jag göra? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skaffa en adapter av eBay eller nåt. Ju större oro är om aktiemarknaden PSU är upp till snus.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad är PSU? Och hur mycket annat är redan där?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om din PSU är ett debranded PSU, skaffa dig ett Corsair 450W enhet, kommer att pågå en lång tid, även för framtida utveckling. Om du har fått ett anständigt PSU, bara skaffa dig en adapter som Carbon sagt.