![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har nyligen väckt ATI Radeon 3650 och jag har problem med att överklocka den, jag har tröttnat ATI Verktyg och Riva Tuner, det bara sätter den tillbaka till standard klockan på ATI Verktyg och Riva Tuner kommer inte låta mig ännu dectect standardnamnet klockan hastigheter. Jag vet att detta kort kommer överklockning och eftersom det är på 55nn fab, säkert det skulle vara trevligt att ge den sedan. Har någon har några idéer? Best Regards, Tom |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är du klicka på Test Custom Klockor Button eller liknande innan du klickar på OK?
|
| |||
| |||
| Är du hänvisar till ATI Tools? Jag har försökt ställa klockan främst och jag har också försökt auto klockan funktionen "Hitta Max Core / Mem Clock". |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Radeon 9600-serien | Toker | Grafikkort & Skärmar | 1 | 23 augusti 2009 09:45 |
| ATI Radeon 9800 pro problem vänligen hjälp | vjhalai | Grafikkort & Skärmar | 1 | 30 maj 2009 05:52 |
| ATI Radeon 7500 | masterhaseeb | Grafikkort & Skärmar | 1 | 6 december 2008 05:24 |
| Radeon X850pro AGP | Sempron | Grafikkort & Skärmar | 4 | 2 januari 2008 15:53 |
| Radeon-kort | theoldman | Grafikkort & Skärmar | 6 | 11 juni 2007 23:24 |
| Thread Tools | |
| |