![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hello everyone! Jeg har ikke nogen når at komme, jeg havde tænkt mig at ringe op om dette, men kalder satser er en joke for tech støtte disse dage ... anyways på problemet i hånd, jeg kom hjem i dag, og gik til gengæld min computer på kun at finde, når det var lastet op, at den beslutning blev ændret til 600x800, så jeg tænkte, intet af det, og tryed ind Katalysatorprojektet Kontrol Center, men det ville ikke lade mig, det indlades i et par sekunder og derefter ingenting ... . så jeg genstartet min computer til at se, om den vil lade mig, men stadig intet det bare ikke ville lade mig skifte tilbage til mit normale løsning, som er 1440x900. Jeg har søgt overalt, men jeg kan ikke ud til at finde nogen, der har haft dette problem ...
Så jeg tænkte måske sin driverne? Jeg tryed installere de nyeste drivere, men det siges, at det ikke kunne, fordi "Displayet er ikke forenelig med Skærmkort installeret i dit system." Så jeg renses alle de drivere jeg havde på mit system og tryed geninstallere latests drivere til ingen nytte ... Så jeg gik videre til Dxdiag, blot for at opdage, at det siger theres ingen grafikkort i min pc??? Jeg har absolut ingen idé om, hvad man skal gøre ... Jeg vil geninstallere min grafik købe Jeg har mistet den installations-cd FFS ... Mit grafikkort er X1650 pro agp, og jeg bruger Windows Home udgave .... Hjælp ville være meget værdsat! håber at nogen hjælp snart .. |
|
|
|||
|
|||
|
Okay i cant find direkte problem, jeg forstår det, kan en beskadiget fil på dit system, der relaterede til grafikkortet eller kontrol center. Brug ATI CCC Uninstall forsyningsværk til at afinstallere den. Bare rolig, du stadig vil have grafik som den vil bruge din on-board grafik eller vinduerne grafik-drivere.
Så gå til ATI's hjemmeside og hente driverne og CCC, der svarer til dit grafikkort. Dette bør arbejde, og hvis ikke der kan være et problem inden for vinduer.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
OP'et helliget et helt afsnit til det faktum, at han ikke kunne installere nye drivere.
Hvis grafikkortet ikke er konstateret af den software, skal du tjekke og se om det er påvist i Windows: Start -> Højreklik My Computer -> Egenskaber -> Hardware -> Enhedshåndtering og se efter et udråbstegn, enten synlig, når du åbner Device Manager eller under Skærmkort. Jeg vil give ting en reseat enten måde som jeg har haft samme slags ting ske, når kortet er løs i sprækken.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|