![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikille! En mitään, mistä tulevat, aioin soi noin mutta puhelun hinnat ovat vitsi varten teknisen tuen näinä päivinä ... anyways tähän ongelmaan kädessä, i tulin kotiin tänään, ja meni puolestaan minun tietokone vain löytää, kun se oli lastattuna enintään päätöslauselmasta, että se oli muuttunut 600x800, joten ajattelin mitään siitä ja tryed päästä katalysaattorina valvonnan keskus, mutta se ei anna minun, se lastataan muutaman sekunnin ajan ja sitten ei mitään ... . joten i restarted minun tietokone katso jos se antaa minulle mutta ei se vain ei päästänyt minua muuttaa takaisin minun normaali päätöslauselman, joka on 1440x900. Olen etsinyt kaikkialta, mutta ei voi löytää kuka tahansa, jolla on ollut tämä ongelma ... Joten ajattelin ehkä sen ajurit? i tryed asentanut uusimmat ajurit, mutta se sanoi, että se ei voi, koska "Näyttö ei ole yhteensopiva näyttö adapterit asennettu järjestelmä." Joten i puhdistetaan pois kaikki ohjaimet i oli minun ja tryed uudelleenasentamista latests kuljettajien tuloksetta ... Joten menin edelleen Dxdiag vain todeta, että se sanoo Theres no näytönohjain minun PC? Minulla ei ole aavistustakaan, mitä tehdä ... haluaisin reinstall minun grafiikka ostaa olen menettänyt asennus CD ffs ... Oma Grafiikkakortti X1650 Pro AGP-, ja olen käytät Windows Home Edition .... Ohje olisi paljon appreciated! toivoa mitään apua pian .. |
|
| |||
| |||
| Okei i cant löytää suora ongelma, ymmärrän, se saattaa olla vioittunut tiedosto järjestelmääsi että liittyviä näyttösovittimen tai tarkastuskeskuksesta. Käytä ATI CCC Uninstall apuohjelma poistaa sen asennuksen. Älä huolestu, teillä on vielä grafiikkaa, koska se käyttää junan grafiikkaa tai ikkunat näytönohjaimet. Sitten ATI: n verkkosivuilla ja lataa ajurit ja CCC, joka vastaa näyttösovittimen. Tämä on työtä ja jos ei voi olla ongelma ikkunat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OP omistettu kokonainen kohta siihen, että hän ei voi asentaa uusia ajureita. Jos näytönohjain ei ole havaittu ohjelmiston, tarkista ja katso jos se on havaittu Windows: Käynnistä -> oikealla napsauta Oma tietokone -> Ominaisuudet -> Laitteisto -> Laitehallinta ja etsi huutomerkki joko näkyvissä, kun avaat Laitehallinta tai Näyttö Sovittimet. Haluan antaa asia reseat joko tavalla kuin olen ollut sama tällaista tapahtuu, kun kortti on irrallaan korttipaikasta.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Näytön resoluutio on Sims 2 | 4D (Fordy (Ford) Ollie | PC & Console Gaming | 14 | 16. toukokuuta 2009 15:08 |
| Näytön resoluutio ole oikein | ashaiba | Graphics Cards & Näytöt | 10 | 28th Jan 2009 11:31 |
| Viini ja Näytön resoluutio | ashaiba | Linux & Alternative OS | 3 | 7th Mar 2008 10:58 |
| Näytön resoluutio | colinhouse | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 29. Joulukuu 2007 16:38 |
| Näytön resoluutio on alueen | mooro | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 26th Jun 2007 13:31 |
| Thread Tools | |
| |