mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Help! Probleem met scherm resolutie.

Reply

Thread Tools
Old 26 mei 2009, 10:23
Nieuw Lid Fractie

Default Help! Probleem met scherm resolutie.

Hallo iedereen! Ik heb niet niet waar te zijn, ik ging ring up over deze oproep, maar prijzen zijn een lachertje voor de technische ondersteuning van deze dagen ... Anyways om het probleem in de hand, ik heb vandaag thuis en ging om mijn computer slechts op te vinden wanneer zij had geladen dat de resolutie is gewijzigd in 600x800, dus ik dacht dat er niets van en tryed krijgen in de katalysator control center, maar zou het niet laten me, het is geladen voor een paar seconden en dan niets ... . dus ik opnieuw mijn computer om te zien of het zou laat me nog steeds niets, maar het gewoon niet laten me terug op mijn normale resolutie is 1440x900. Ik heb overal gezocht maar ik kan niet lijken te vinden wie heeft dit probleem ...

Dus ik dacht misschien zijn de chauffeurs? i tryed het installeren van de nieuwste stuurprogramma's, maar zij zei dat het kon niet omdat "Het display is niet verenigbaar met de beeldschermadapters geïnstalleerd op uw systeem." Dus ik schoonmaak uit alle stuurprogramma's had ik op mijn systeem en tryed herinstallatie van de latests bestuurders niet helpen ... Dus ik ging naar de Dxdiag, alleen te vinden dat zij zegt theres geen grafische kaart in mijn pc? Ik heb absoluut geen idee wat te doen ... Ik wil opnieuw mijn grafische kopen Ik heb de installatie-cd ffs ...

Mijn grafische kaart X1650 Pro AGP, en ik gebruik Windows Home uitgave .... Hulp zou zeer gewaardeerd! hopen dat alle hulp snel ..
Old 28 mei 2009, 11:38
Lid Fractie

Ok i cant vinden de directe probleem, ik begrijp het kan een beschadigd bestand op uw systeem, dat in verband met de grafische kaart of het controle centrum. Gebruik ATI CCC Uninstall utility te verwijderen. Maakt u zich geen zorgen u nog graphics als zij gebruik maken van uw on-board grafische of de ramen grafische stuurprogramma's.

Ga dan naar de website van ATI en download de drivers en CCC dat overeenkomt met uw grafische kaart. Dit zou moeten werken en zo niet zou er een probleem binnen Windows.
Old 28 mei 2009, 14:37
Donor Groep

Het OP een hele paragraaf gewijd aan het feit dat hij niet kon installeren van nieuwe drivers.

Als de grafische kaart wordt niet herkend door de software, kunt controleren en zien of het is ontdekt in Windows: Start -> rechtermuisknop klikt u op Mijn Computer -> Eigenschappen -> Hardware -> Apparaatbeheer en zoek naar een uitroepteken, zowel zichtbaar als u open Apparaatbeheer of onder Beeldschermadapters.

Ik zou het ding een zitplaats voorzien ofwel manier zoals ik heb dezelfde soort dingen gebeuren wanneer de kaart wordt los in de sleuf.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.