![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Først Jeg er helt skidt med computere. Jeg undskylder. Jeg har en Dell Dimension 3100, som ikke synes at have nogen skærmkort på alle installeret. Jeg købte et PCI-kort fra PC World (de er ikke meget nyttig!) Og selvfølgelig den ikke selv passer ind i sprækken. Jeg tror, jeg har fået en meget simpel computer. Foolishly jeg købte Flight Simulator X, som kræver en Direct X 9.0 kompatibelt grafikkort med 32 MB ram og støtte til hardware transformation og belysning. Kan nogen venligst rådgive som skærmkort ville være foreneligt med mit skrald computer og vil også gøre spillet en halv anstændigt? Jeg er glad for at søge på ebay hvis butikkerne ikke bestand dem længere. Jeg håber virkelig, nogen kan hjælpe mig. Thanks in advance. James |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ud fra hvad jeg kan finde det synes de 3100 kun har to PCI slots I cant find meget på denne computer på alle for at være fair hvad kortet gjorde du køber, og hvad slot gør det kræve?
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg hader at sige det, men opgradering på dette budget system er ikke rigtig en mulighed.
Har en læser her og du vil forstå hvorfor. Du kan ændre bundkortet, men du vil sandsynligvis være nødvendigt at ændre PSU og sagen, som disse ikke er standard på Dells. TBH, du ville være bedre at sælge det til nogen, og sensationsprægede en ny boks, med ret spec. Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| ill anden, at PCI er ikke den vej at gå
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |