![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Ten eerste ben ik absoluut onzin met computers. Ik verontschuldig me. Ik heb een Dell Dimension 3100 die niet lijken te hebben op alle videokaarten geïnstalleerd. Ik kocht een PCI kaart van PC World (ze zijn niet erg behulpzaam!) En natuurlijk het zelfs niet passen in de sleuf. Ik denk dat ik heb een zeer eenvoudige computer. Dwaas kocht ik Flight Simulator X die een Direct X 9.0 compatibele videokaart met 32MB RAM en ondersteuning voor hardware-transformatie en verlichting. Kan iemand aub adviseren welke videokaart zou zijn compatibel met mijn computer en afval zou ook het spel half waardig? Ik ben blij om te zoeken op ebay als de winkels geen voorraad meer van hen. Ik hoop echt dat iemand kan me helpen. Thanks in advance. James |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| van wat ik kan vinden lijkt de 3100 alleen beschikt over twee pci-sleuven i cant vinden veel op deze computer in alle om eerlijk te zijn wat voor kaart heb je gekocht en welke sleuf is het nodig?
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik haat het om te zeggen, maar de verbetering van deze begroting is niet echt een optie.
Hebben een gelezen hier en u zult begrijpen waarom. Je kon het moederbord, maar je zou moeten veranderen de PSU en case ook als deze niet standaard op Dells. TBH, u zou beter te verkopen aan iemand vast te houden en een nieuw vak, met de juiste spec. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| ziek tweede dat PCI is niet de weg te gaan
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Video Card RAM - laptop videokaarten zuigen | elioenai | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 15 mrt 2009 14:49 |
| Noodzaak ATI Video Card. Ik ben een beetje nieuw | ashaiba | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 19 Jan 2009 15:22 |
| Ik wil mijn voorraad videokaart en mijn upgrade videokaart toget | demon102 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 2 augustus 2008 13:32 |
| Videokaart helpen | divindavid13 | Grafische Kaarten & Monitors | 11 | 8 okt 2007 13:15 |
| Videokaart | sam2545 | Grafische Kaarten & Monitors | 12 | De 3 juli 2007 09:29 |
| Thread Tools | |
| |