![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Først er jeg absolutt søppel med datamaskiner. Jeg beklager. Jeg har en Dell Dimension 3100 som ikke synes å ha noen skjermkort på alle installert. Jeg kjøpte et PCI-kort fra PC World (de er ikke så veldig nyttig!) Og selvfølgelig det ikke engang plass i sporet. Jeg tror jeg har en svært enkel datamaskin. Foolishly jeg kjøpte Flight Simulator X som krever en Direct X 9.0 kompatibelt skjermkort med 32MB RAM og støtte for maskinvare transformasjon og belysning. Kan noen vennligst gi råd som skjermkortet vil være kompatibel med min søppel og ville også gjøre spillet en halv påkledd? Jeg er glad for å søke på ebay hvis butikkene ikke lager dem lenger. Jeg håper virkelig noen kan hjelpe meg. Takk på forhånd. James |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| fra hva jeg kan finne den vises i 3100 bare har to PCI slots jeg skrånende finner mye på denne maskinen i det hele tatt å være rettferdig hva kortet hadde du kjøper og hva sporet gjør det kreve?
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg hater å si det, men oppgradering på dette budsjettet er egentlig ikke et alternativ.
Har lest her og du vil forstå hvorfor. Du kan endre hovedkort, men du vil sannsynligvis må endre PSU og sak også, så disse er ikke standard på Dells. TBH du ville være bedre å selge den til noen og flytte en ny boks, med rett spec. Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| ill andre som PCI er ikke veien å gå
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Video Card RAM - laptop skjermkort suger | elioenai | Kabinetter & Skjermer | 3 | 15 mars 2009 14:49 |
| Trenger ATI skjermkort. Jeg er noe nytt | ashaiba | Kabinetter & Skjermer | 6 | 19 januar 2009 15:22 |
| Jeg vil bruke min lager skjermkort og min oppgradere skjermkortet toget | demon102 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Skjermkortet hjelp | divindavid13 | Kabinetter & Skjermer | 11 | 8 oktober 2007 13:15 |
| Skjermkort | sam2545 | Kabinetter & Skjermer | 12 | 3 juli 2007 09:29 |
| Thread Tools | |
| |