![]() |
|
| |||
| |||
| Okay, så jeg var på udkig efter et grafikkort og købt dette. Jeg er ikke en "gamer" - faktisk den seneste spil jeg købte kræver et minimum af 90mhz processor .... så ... Anyway, jeg ønskede en kinda at forbedre Second Life. og mebbe hvis jeg besluttet at prøve spil i fremtiden have en smule mere pift .. selvom jeg næppe vil være at spille noget, der ligner Crysis 2 eller noget ... Så jeg købt dette - dels cos det var nvida - og mine om bord "chipset" eller hvad det hedder blev af dem og tjente mig ganske godt ... og skidt, for det syntes en rimelig pris, 1GB RAM, var kun en bonus ... Jeg har afviklet for 512 .. anyway - jeg har "installeret" det - endnu ... mit skrivebord ser meget forskellige - ikoner er ikke 'skarp, farve synes en smule kedeligt, og secondlife synes ingen hurtigere at indlæse miljøer, eller gøre dem ser noget bedre end før. Faktisk er det hele virker lidt langsommere. Jeg har en 500W PSU så det er ikke mangel på strøm, jeg har en AMD 3500 + processor, som klarede sig fint med alt, hvad jeg gjorde - eftervirkningerne, premier, secondlife, Firefox, window blinds, rk løfteraket etc men ... selv skrivebordet baggrund ser mindre "realistiske" end før. Jeg har kørt gennem nvida's manager nok og gjort optimeringsforslaget test ... spilles rundt med min skærm og ... men det hele stadig ser en smule .. anderledes. Har jeg købt en blindgænger [yeah, huske på, at jeg ikke var på udkig efter et £ 500 + super centrale hukommelse sprængning milliarder pixel destruktionsanstalter motor-come-ai kortet lol] jeg var på udkig efter noget til omkring £ 50 [$ 100], og jeg købt dette. hvis det skulle blive bedre resultater? Hvad med en stabil over clocking eller ting? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så du har installeret denne nye grafikkort og alt du ser nu på din skærm er ikke længere som "skarp"? (for at sige det i grundlæggende vilkår). Grafik-chauffører kan være stædig til tider, så prøv at un-installation hver grafik driver du har installeret i øjeblikket, og sørg for, at de alle er gået, før du installerer drivere til dit nye kort.
|
| |||
| |||
| okay - jeg vil forsøge, at takket. [Jeg kunne bare være seeign hvad der ... y'know?] |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SL er et af de mest forfærdeligt kodet stykker junk software nogensinde opfundet. Forventer ikke meget.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Definitely lyder som et driver problem. Den 8500GT er ikke et dårligt kort for de ting, du gør, og bør give ok resultater. Har du opdateret drivere, da du købte kortet? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De 8500 GT er ikke et dårligt kort m8, id også foreslå afinstallere nvidia drivere til dit kort og derefter hente de nyeste drivere fra her NVIDIA Drivers
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Super køling! | computeruler | Cases & Strømforsyninger | 31 | 7 oktober 2008 15:31 |
| Super høj temp? | computeruler | CPU, bundkort og RAM | 8 | 27 april 2008 08:30 |
| 1GB 8500GT vs 512MB 8600GT | lloydwoodford91 | Grafikkort & Monitors | 4 | 12 april 2008 15:41 |
| Anstændigt kort?? XFX 8500GT 1GB | Hulsey | Grafikkort & Monitors | 22 | 3 april 2008 04:50 |
| Super hot laptop | Xao | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 14 januar 2008 08:32 |
| Thread Tools | |
| |