![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Okei, joten olin etsii näytönohjain ja ostivat tämän. En ole "gamer" - itse asiassa useimmat viime pelin ostin edellyttää vähintään 90mhz prosessori .... niin ... Anyway, halusin yksi kinda parantaa toisen elämän. ja mebbe jos i päätti kokeilla pelejä tulevaisuudessa on hieman puhti .. vaikka olen tuskin tulee pelaa jotain Crysis 2 tai jotain ... Joten ostin tämän - osittain cos se oli nvida - ja minun aluksella "chipset" tai miksi sitä kutsutaan oli niitä ja tarjoillaan minulle melko hyvin ... ja cos tuntui kohtuullinen hinta, 1 Gt RAM-muistia oli vain bonus ... Haluaisin olet ratkaistu 512 .. joka tapauksessa - Olen "asennettu" it - vielä ... työpöydälle näyttää hyvin erilainen - kuvakkeet eivät ole niin teräviä, väri näyttää hieman tylsää, ja secondlife näyttää nopeammin kuorma ympäristöissä, tai antaa ne näyttäisivät yhtään paremmin kuin ennen. Itse asiassa kaikki näyttää hieman hitaammin. Minulla on 500W PSU niin se ei ole ei ole valtaa, i on AMD 3500 +-prosessori, joka selviytyi sakko kaiken tein - aftereffects, premier, secondlife, Firefox-, ikkuna-kaihtimet, RK kantoraketti etc mutta ... jopa työpöydän tausta näyttää vähemmän "Realistinen" kuin ennen. Olen juoksi kautta nvida johtaja vehje ja tehnyt optimointiehdotuksen testit ... ollut noin minun seurata samoin ... mutta kaikki näyttää silti hieman .. erilaisia. Olen ostanut suutari [joo, mielessä en ollut etsimässä £ 500 + super ydin muisti räjäytys miljardin pikselin renderoija tullutta AI kortti lol] Etsin jotain noin £ 50 [$ 100] ja I ostivat tämän. se pitäisi hoitaa paremmin? Entä kaikki vakaana clocking tai asioita? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niin olet asentanut tämän uuden näytönohjaimen ja kaikki näet nyt näyttösi ei enää ole kuin "terävä"? (laittaa sen perusehdot). Kuvat kuljettajat voivat olla itsepäinen joskus kokeilla un-asentamista joka grafiikka kuljettaja olet tällä hetkellä asennettuna ja varmista, että ne ovat kaikki menneet ennen kuin asennat ohjaimet uuden kortin.
|
| |||
| |||
| okei - Minä yritän, että kiitos. [I ehkä vain seeign whats ole siellä ... y'know?] |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SL on yksi kauhistuttavan koodatuista kappaletta roskapostina ohjelmisto koskaan keksitty. Älä odottaa paljon.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Definitely kuulostaa kuljettajan kysymystä. The 8500GT ei ole huono kortin ne asiat, jotka olet tekemässä ja olisi ok tuloksia. Oletko päivittänyt ajurit koska ostetun kortin? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The 8500 GT ei ole huono kortti M8, id myös ehdottaa poistamalla nvidian ajurit kortin ja sitten ladata uusimmat ajurit täältä NVIDIA Drivers
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Super jäähdytys! | computeruler | Kotelot & Virtalähteet | 31 | 7. Lokakuu 2008 15:31 |
| Super korkea lämpötila? | computeruler | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 27th Apr 2008 08:30 |
| 1GB 8500GT vs. 512MB 8600GT | lloydwoodford91 | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 12. Huhtikuu 2008 15:41 |
| Ihmisarvoinen kortin? XFX 8500GT 1GB | Hulsey | Graphics Cards & Näytöt | 22 | 3. Huhtikuu 2008 04:50 |
| Super kuuma kannettava tietokone | Xao | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 14. Jan 2008 08:32 |
| Thread Tools | |
| |