![]() |
|
| |||
| |||
| proberen te maken van een multi tasking computer in te stellen op mijn belangrijkste tv te kijken ook blu-ray.Haven 't besloten op een mobo nog dus mijn vraag is wat is een goede kaart voor de benutting van de blu-ray met 1080p . Moet ik ga SLI om dezelfde prestaties als een stand-alone blu-ray player.Need een kaart met een dual monitor uit, dus ik kan overschakelen van het hoofdscherm naar een kleinere monitor in levende room.that manier kan ik tv kijken en stap op de computer op hetzelfde time.Is dit zelfs POSIBLE met een dual monitor set up.I niet wilt bewaren Koppel en de stekker weer in de beeldschermen te veiw elk beeldscherm (50 "TV & 20") monitor. Ik ben niet actief kabel tv via mijn pc |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| en alle kaarten meestal deze dagen zullen er 2 moniters maar voor uw tv wat je nodig hebt is te maken Shure ur-tv heeft een DVI-poort of uw videokaart heeft en video out i dont think u nodig SLI hetzij iv gezien een 64MB onboard grafische kaart spelen een 720i bestand willen REALLY goed, zodat u gewoon behoefte SLI
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| HDMI is gelijk aan DVI met audio ingesloten. Dus een dual-DVI-kaart met HDCP-ondersteuning is voldoende. Alles wat hier zal werken.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| maar voor de tv om te werken als zij doesnt hebben een DVI - |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Citaat:
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn computer zal niet herkennen SD-kaart. Niets mis met Card Reader | tommyd | Drives & Removable Media | 6 | 15 november 2009 14:57 |
| P4 processor, vid kaart, TV tunner kaart en geheugen voor de verkoop / handel | tardster | CJ Gebruikt Marktplaats | 6 | 9 september 2009 12:33 |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| XP Home ram bug?? | truck3r | Windows besturingssystemen | 7 | De 5 juli 2009 21:24 |
| Dont try this at home | redden137 | Cases & Power Supplies | 16 | 2nd Oct 2008 08:41 |
| Thread Tools | |
| |