![]() |
|
| |||
| |||
| prøver å lage en multi tasking datamaskinen til å sette opp på mine viktigste tv også se Blu-ray.Haven ikke avgjøres på en mobo ennå så spørsmålet mitt er hva er et godt kort for å gjøre det beste bruk av Blu-ray med 1080p . Trenger jeg å gå SLI å få samme ytelse som en stand alone Blu-ray player.Need et kort med to skjermer ut slik at jeg kan bytte fra hovedskjermbildet for en mindre skjerm i levende room.that måten jeg kan se på TV og få på datamaskinen på samme time.Is dette enda Mulige med to skjermer satt up.I ikke vil beholde trekke ut og plugge tilbake i skjermer til veiw hver skjerm (50 "tv og 20") dataskjerm. jeg ikke har kabel-tv gjennom pc |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vel alle kortene meste i disse dager vil få 2 moniters men for tv hva du trenger er å gjøre shure ur TV har en DVI-port eller skjermkortet har s video ut i dont overveie du trenger SLI enten iv sett en 64MB onboard grafikkort spille en 720i fil som meget bra, så du wont trenger SLI
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| HDMI er lik DVI med lyd innebygd. Så noen dual-DVI-kort med HDCP-støtte er tilstrekkelig. Alt her vil fungere.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| men for tv til å fungere hvis den ikke har en DVI |
|
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Min datamaskin Vil ikke gjenkjenne SD Card. Ikke noe galt med kortleser | tommyd | Drivere og flyttbare medier | 6 | 15 november 2009 14:57 |
| P4 CPU, vid kortet tv tunner kort og minne for salg / handel | tardster | CJ Brukes Marketplace | 6 | 9 september 2009 12:33 |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| XP Home ram bug??? | truck3r | Windows-operativsystemer | 7 | 5 juli 2009 21:24 |
| Ikke prøv dette hjemme | redden137 | Bærevesker & Strømforsyning | 16 | 2 oktober 2008 08:41 |
| Thread Tools | |
| |