![]() |
|
| |||
| |||
| försöker göra en multi tasking datorn för att ställa upp på min viktigaste tv att också titta på Blu-ray.Haven inte beslutat om ett mobo ännu, så min fråga är vad är ett bra kort för att dra största möjliga nytta av Blu-ray med 1080p . Måste jag gå SLI att få samma prestanda som en fristående blu-ray player.Need ett kort med dubbla övervaka ut så jag kan byta från huvudskärmen till en mindre bildskärm med levande room.that sätt jag kan titta på TV och få på datorn på samma time.Is detta även Möjliga med en dubbel övervaka ställa up.I inte vill behålla koppla ur och koppla tillbaka i övervakar att veiw varje display (50 "TV & 20") datorskärm. jag inte visar kabel-TV via min pc |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| väl alla kort främst dessa dagar kommer att ha 2 moniters men för din TV vad du behöver är att göra Shure ur TV har en DVI-port eller grafikkortet har s-video ut i dont tror att du kommer att behöva SLI antingen iv sett ett 64MB onboard grafikkort spela en 720i fil gillar riktigt bra så du wont behöver SLI
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| HDMI är lika med DVI med ljud inbäddade. Så alla med dubbla DVI-kort med HDCP-stöd är tillräcklig. Allt här kommer att fungera.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| men för tv till arbete om den icke har en dvi |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Min dator kommer inte att erkänna SD Card. Inget fel med kortläsare | tommyd | Drives & Removable Media | 6 | 15 november 2009 14:57 |
| P4 CPU, vid kortet tv tunner kortet och minne för försäljning / handel | tardster | CJ Används Marketplace | 6 | 9 september 2009 12:33 |
| Nytt grafikkort - Aktuella Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| XP Home RAM-fel???? | truck3r | Windows-operativsystem | 7 | 5 juli 2009 21:24 |
| Dont prova det här hemma | redden137 | Cases & Power Supplies | 16 | 2 oktober 2008 08:41 |
| Thread Tools | |
| |