![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Guys Har du et mærkeligt problem har jeg begyndte at spille et spil kaldet 'bytte' seneste og har bemærket, når noget større der sker et blinkende vandrette linje gør det på vej fra toppen af min skærm til bunden næsten ligesom det er forfriskende, jeg aldrig har haft denne Problemet med Call of Duty 4, så tvivl om det at gøre med grafik, spillene kører fejlfrit bortset fra dette, og jeg har det samme problem, om der kører i høj grafik eller medium. tak for alle input! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilken opløsning / opdateringshastighed har du indstiller den til kunne være problemet
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kunne også bare være en chauffør spørgsmål. Normalt er dette overophedning / VRAM fiasko / etc, men hvis det kun sker i et spil er det bestemt ikke, at.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hi guys Jeg kører spillet i 1024x768 og jeg er ikke i stand til at justere opdateringshastighed satser i spillet |
|
| |||
| |||
| ttmm sin lige i nogle spil kan du tage de samme beslutning om sige tre forskellige opdateringshastighed satser selvfølgelig er det ikke det problem, så har du installeret de nyeste drivere til dit kort gerne kulstof antydet, altid hjælper, men som netop dette spil im forundret.
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| måske sine bare en fejl i spillet, hvis det eneste tidspunkt, det sker? hvilken slags spil er det, online eller er det på en disk. |
|
| |||
| |||
| Hi Kano det er på en disk |
|
| |||
| |||
| hhhmm Har du hentet de nyeste patches til spillet, men det lyder ikke som en fejl til mig, kunne bare være defekt Prøv en ny patch, hvis det ikke virker se om du kan få en erstatning disk fra hvor nogensinde du købte det
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| fjernes fuldstændigt spillet give din harddisk et godt rene og re installere arbejdet for mig før |