![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi Guys Got outo ongelma, olen aloin pelata peliä nimeltä "Prey" viime aikoina ja on huomannut, kun jotain suurta on tapahtumassa vilkkuva horisontaaliviivain tekee se tapa ylhäältä minun näytön alalaidassa melkein kuin se on virkistävää, en ole koskaan ollut tätä ongelma Call of Duty 4, joten epäilemättä se tehdä grafiikkaa, pelit toimii moitteettomasti lukuun ottamatta, ja minulla on sama ongelma, onko käynnissä suuri grafiikkaa tai keskisuuria. kiitos palautetta! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mitä päätöslauselma / virkistystaajuutta olet asettaa sen voi olla ongelma
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voisi myös olla vain kuljettaja kysymys. Yleensä tämä on ylikuumenemisen / VRAM vika / etc mutta jos se tapahtuu vain yhdessä pelissä on varmasti ole sitä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hei jätkät Olen käynnissä pelin 1024x768 ja en pysty säätämään refresh rates in-peli |
|
| |||
| |||
| TTMM sen vain joissakin peleissä voit valita saman päätöslauselma sanoa kolme eri virkistystaajuuden hinnat ilmeisesti tämä ei ole ongelma sitten olet asentanut uusimmat ajurit kortin kuten hiilen ehdotti aina auttaa, mutta sen vain tätä peliä im ymmälläni.
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| ehkä se vain vian peli, jos sen ainoa kerta, kun se tapahtuu? millaista peli on se, online tai sen levylle. |
|
| |||
| |||
| Hi Kano on myös levyn |
|
| |||
| |||
| hhhmm olet ladannut uusimmat korjaustiedostot pelin, mutta se ei kuulosta kuin bug minulle, voisi vain olla viallinen Kokeile uutta laastari, jos se ei toimi, katso jos saat korvaavan levyn, josta koskaan olet ostanut sen
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| täysin poistaa peli antaa levyn hyvä puhdistaa ja uudelleen asentaa työskenteli minulle ennen |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Salaperäinen vähän linjat | Krez | General Software Chat | 7 | 9. Jan 2008 21:01 |
| OHJE .. Lines on seurata ja tärinä | Razor | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 20. lokakuu 2007 10:11 |
| Problem with my seurata! Kaksi viivaa siihen! | Sendron | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 18. lokakuu 2007 12:17 |
| Vihreä ja violetti linjat | probert | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 12. lokakuu 2007 12:37 |
| Harmaa linjat koko näyttö - Apua! | RSC | Rautatavaran Chat | 5 | 16th Feb 2007 02:26 |
| Thread Tools | |
| |