![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Guys Heb je een vreemd probleem, ik ben gaan spelen van een spel genaamd 'Prey' de laatste tijd en heb gemerkt toen iets belangrijke gebeurt een knipperend horizontale lijn maakt het de weg van de bovenkant van mijn scherm naar de onderkant bijna zoals het is verfrissend, ik had dit nooit probleem met Call of Duty 4, dus het is ongetwijfeld te maken met de graphics, het spel draait perfect, afgezien van deze, en ik heb hetzelfde probleem al uitgevoerd in hoge grafische of medium. bedankt voor alle input! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welke resolutie / refresh rate heeft u instellen dat kan het probleem
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan ook gewoon een driver probleem. Meestal is dit oververhitting / VRAM mislukking / etc maar als het gebeurt alleen in een spel is het zeker niet.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hi guys Ik ben die het spel in 1024x768 en ik ben niet in staat aan te passen vernieuwingsfrequenties in-game |
|
| |||
| |||
| uumm zijn alleen in enkele spelletjes die u kunt kiezen dezelfde resolutie over zeggen drie verschillende verversingsfrequenties Uiteraard is dit niet het probleem dan hebt u de nieuwste stuurprogramma's voor uw creditcard koolstof gesuggereerd, altijd helpt, maar als het net dit spel im verbaasd.
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| misschien zijn gewoon een bug in het spel indien haar de enige keer dat het gebeurt? wat voor soort spel is het, online of is het op een schijf. |
|
| |||
| |||
| Hi Kano het is op een disc |
|
| |||
| |||
| hhhmm heb je gedownload van de nieuwste patches voor het spel, maar het klinkt niet als een probleem voor mij, kan alleen worden defecte Probeer een nieuwe patch als dat niet werkt of kunt u een vervangende schijf vanwaar u ooit gekocht
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| volledig verwijderen van het spel geven uw schijf een goed schoon en opnieuw installeren werkte voor mij vóór |