![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Fyrene Har et merkelig problem, jeg har begynt å spille et spill kalt 'Prey' siste og har lagt merke til når noe stort skjer en blinkende horisontal linje gjør det vei fra toppen av min skjerm til bunnen nesten som det er forfriskende, jeg har aldri hatt denne Problemet med Call of Duty 4, så tvil om det å gjøre med grafikk, spill kjører problemfritt bortsett fra dette, og jeg har det samme problemet om du kjører i høy grafikk eller medium. Takk for alle innspill! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilken oppløsning / oppdateringsfrekvensen har du satt den til kunne være problematisk
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan også være en driver problemet. Vanligvis er dette overoppheting / VRAM svikt / etc men hvis det skjer bare i ett spill er det definitivt ikke det.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| hei folkens Jeg kjører spillet i 1024x768 og jeg er ikke i stand til å justere oppdateringsfrekvenser i spill |
|
| |||
| |||
| hhmm det bare i enkelte spill kan du velge samme oppløsning på si tre forskjellige oppdateringsfrekvenser Selvsagt er ikke dette problemet da har du installert de nyeste driverne til kortet ditt carbon foreslått alltid hjelper, men som nettopp dette spillet im rådvill.
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Kanskje det bare en bug i spillet hvis eneste gang det skjer? hva slags spill er det, på nettet eller er det på en diskett. |
|
| |||
| |||
| Hi Kano det er på en plate |
|
| |||
| |||
| hhhmm har du lastet ned de nyeste oppdateringene for spillet, men ikke høres ut som en feil for meg, bare kunne være feil prøv en ny patch hvis det ikke fungerer kan du se om du kan få en ny disk fra hvor du kjøpte den
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| helt avinstallere spillet gir disken en god ren og installere jobbet for meg før |