![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Killar Har ett konstigt problem, jag har börjat spela ett spel som heter "VILLEBRÅD" på sistone och har lagt märke till när något stort händer en blinkande horisontell linje gör det väg från toppen av min skärm till botten nästan som det är uppfriskande, jag har aldrig haft detta problem med Call of Duty 4, så säkert det är att göra med grafik, spel går utmärkt bortsett från detta, och jag har samma problem vare sig att köra i hög grafik eller medium. tack för all input! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vilken upplösning / uppdateringsfrekvens måste du ställa in skulle kunna vara problemet
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan också vara en drivkraft fråga. Vanligtvis är detta överhettning / VRAM misslyckande / etc men om det bara sker i ett spel är det definitivt inte det.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| hej grabbar Jag kör spelet i 1024x768 och jag har inte möjlighet att justera uppdateringsintervallet priser i spelet |
|
| |||
| |||
| TTMM det bara i vissa spel kan du välja samma resolution om säga tre olika uppdatera priser uppenbarligen så är inte problemet då har du installerat de senaste drivrutinerna för ditt kort såsom kol föreslagit, alltid hjälper, men som just detta spel im förbryllad.
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| kanske det bara en bugg i spelet om den enda gången det händer? vilken typ av spel är det, på nätet eller är det på en skiva. |
|
| |||
| |||
| Hej Kano det är på en skiva |
|
| |||
| |||
| hhhmm har du hämtat den senaste patchar för spelet, men det inte låter som en bugg till mig, skulle bara vara fel prova en ny lapp om det inte fungerar se om du kan få en ny skiva från vart du köpte den
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| helt avinstallera spelet ge din disk ett bra rena och återanvända installera fungerat för mig innan |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Mysterious lite linjer | Krez | General Software Chat | 7 | 9 januari 2008 21:01 |
| HJÄLP .. Linjer på övervaka och skakning | Razor | Grafikkort & Skärmar | 4 | 20 oktober 2007 10:11 |
| Problem med min skärm! Två rader om det! | Sendron | Grafikkort & Skärmar | 1 | 18 oktober 2007 12:17 |
| Grönt och lila linjer | probert | Grafikkort & Skärmar | 2 | 12 oktober 2007 12:37 |
| Grå linjer över skärmen - Hjälp! | RSC | General Hardware Chat | 5 | 16 februari 2007 02:26 |
| Thread Tools | |
| |