![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg vil gerne have et ATI Radeon HD 4670. Jeg er ikke meget for redskaber med krig type spil, men jeg ønsker at spille Tomb Raider underverden. Mit skrivebord er en to år gammel Dell, jeg har tre år tilbage på garanti - det er blevet en awesome computer, absolut ingen problemer, der er hardware relateret. Her er de specs: nuværende grafikkort NVIDIA GeForce 7300 LE Processor Intel Core CPU 6300@1.86GHz 32 bit Vista OS har et 3,2 Window Erfaringen Rating. 2GB RAM Jeg hentede CPU-z og fik denne oplysning, jeg ved ikke, hvad det betyder dog: Bundkort Producent: Dell Inc Model: 0WG855 Chipset: Intel P965/G965 Rev: 2 Southbridge: Intel 8280IHH (ICH8DH) LPCIO: SMSC |
|
| |||
| |||
| Også, er dette den rigtige kort til mig? Jeg har læst i forummet her dette kort har en tendens til mere end varme. Jeg ville få et ATI Radeon HD 3850, men i et andet forum (spil) Jeg fik at vide, at det ville være magt sultne og bedre kort til at få vil være 4670. Jeg ønsker ikke at bruge for mange penge, under $ 200 CA. Normalt er jeg købe en ny computer i en sådan situation, ikke meget praktisk selv. Meget mere let, men ikke særlig praktisk. :) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Da dette er en Dell Desktop, så tjek den installerede PSU .... så vidt jeg kan konstatere, at 4670 skal bruge mindst en 400W PSU og 3850 mindst 450w.
| |||
| |||
| Tak, Phil! Hvordan finder jeg PSU specs? Er dette bundkort beslægtede? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du er nødt til at se på mærkatet. PSU er de ting, der stik i væggen. Mest Dell primærenheder gøre ganske godt med eftermarkedet kort. Også, sørg for, at 7300LE er ikke integreret - gør du slutter din skærm i det samme område din USB etc havne er, eller er det under?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hey, Carbon, tak for svaret. Min skærm bruger et stik under usbs, er det en hvid ledes ledningen. Jeg så på stikket på strømforsyningen på bagsiden lige nu, og der er ikke et mærkat. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Happy gaming ... og åh ja ... HD 4600-serien fungerer godt! Under spil pres, det kan varme op ABIT ... ikke bekymre dig om det. Varme er godt kontrollerede ..... |
|
| |||
| |||
| Citat:
Citat:
Jeg tror, din bedste satsning i øjeblikket er at åbne ting op og kigge efter en slot og finde din PSU Mærke / model på samme tid.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Hey, tak igen, Carbon. I'll post hvad jeg finde. Også takket være mediagt. |