![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Ik wil graag de ATI Radeon HD 4670. Ik ben niet veel voor Gears of War soort spellen maar ik wil wel spelen Tomb Raider Underworld.
Mijn desktop is een twee jaar oude Dell, ik heb drie jaar achter op de garantie - het is een geweldige computer, absoluut geen problemen die zijn hardware. Hier zijn de specs: huidige grafische kaart nVidia GeForce 7300 LE Processor Intel Core CPU 6300@1.86GHz 32-bits Vista OS heeft een 3.2 Window Experience Rating. 2GB RAM Ik gedownload cpu-z en kreeg deze informatie, ik weet niet wat het betekent als: Moederbord Fabrikant: Dell Inc Model: 0WG855 Chipset: Intel P965/G965 Rev: 2 Southbridge: Intel 8280IHH (ICH8DH) LPCIO: SMSC |
|
|
|||
|
|||
|
Ook is dit de juiste kaart voor mij? Ik heb gelezen in het forum hier deze kaart voorzien is van een tendens naar meer dan warmte. Ik ging om de ATI Radeon HD 3850, maar in een ander forum (gaming) Ik kreeg te horen dat het beter zou zijn macht honger en de betere kaarten te krijgen zou de 4670.
Ik wil niet te veel geld, onder $ 200 CA. Meestal koop ik een nieuwe computer in dit soort situatie, maar niet erg praktisch. Een veel meer eenvoudige, maar niet erg praktisch. :) |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Aangezien dit een Dell Desktop, check out de geïnstalleerde PSU .... voor zover ik kan nagaan of de 4670 moet ten minste een 400W PSU en 3850 minstens 450W.
|
|||
|
|||
|
Dank je, Phil!
Hoe vind ik de PSU specs? Is dit moederbord in verband? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Je moet kijken op de sticker. PSU is het zaak dat stopcontacten in de muur.
De meeste Dell PSUs doen behoorlijk goed met vervolgmarkt kaarten. Zorg er ook voor de 7300LE is niet geïntegreerd - heb je de stekker van uw monitor in hetzelfde gebied uw USB etc havens, of is het onderstaande?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
He, Carbon, bedankt voor het antwoord. Mijn monitor gebruikt een stekker onder de usbs, het is een wit opschrift snoer.
Ik keek naar de stekker op de voeding aan de achterkant net nu en er is geen sticker. |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Happy gaming ... en oh yea ... HD 4600-serie werkt goed! Onder druk gaming, kan opwarmen abit ... geen zorgen over. Warmte goed worden gecontroleerd .....
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat uw beste weddenschap op het moment is om het ding op en zoeken naar een sleuf en vind uw PSU Merk / model op hetzelfde tijdstip.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
|
|
|
|||
|
|||
|
Hey, thanks again, Carbon. Ik kom na wat ik vind.
Ook, dankzij mediagt. |