![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg ønsker å få ATI Radeon HD 4670. Jeg er ikke mye for tannhjul av krig type spill, men jeg ønsker å spille Tomb Raider Underworld. Skrivebordet mitt er en to år gammel Dell, jeg har tre år igjen på garantien - det har vært en fantastisk maskin, absolutt ingen problemer som er hardware relatert. Her er spesifikasjoner: Aktuell grafikkortet NVIDIA GeForce 7300 LE Prosessor Intel Core CPU 6300@1.86GHz 32 bit Vista OS har en 3.2 Window Experience Rating. 2GB RAM Jeg lastet ned CPU-Z og fikk denne informasjonen, jeg vet ikke hva det betyr om: Hovedkort Produsent: Dell Inc Modell: 0WG855 Chipset: Intel P965/G965 Rev: 2 Southbridge: Intel 8280IHH (ICH8DH) LPCIO: SMSC |
|
| |||
| |||
| Dessuten er dette den riktige kortet for meg? Jeg har lest på forumet her dette kortet har en tendens til å over varme. Jeg skulle få ATI Radeon HD 3850, men i et annet forum (spill) Jeg ble fortalt at det ville være strøm sulten og bedre kort til å få være i 4670. Jeg ønsker ikke å bruke for mye penger, under $ 200 CA. Vanligvis jeg kjøper en ny datamaskin i denne typen situasjon, ikke så veldig praktisk om. Mye mer enkelt, men ikke veldig praktisk. :) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Siden dette er en Dell Desktop, sjekk den installerte PSU .... så langt jeg kan fastslå at 4670 må minst en 400W PSU og 3850 minst 450w.
| |||
| |||
| Takk, Phil! Hvordan finner jeg PSU spesifikasjoner? Er dette hovedkortet relatert? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du må se på klistremerke. PSU er det ting som kan plugges inn i veggen. Mest Dell PSUs gjøre ganske godt med ettermarkedet kort. Også, må du kontrollere at 7300LE ikke er integrert - gjør du kobler skjermen til det samme området USB etc porter, eller er det nedenfor?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hei, Carbon, takk for svar. Min skjerm bruker en plugg under usbs, er det en hvit ledet ledningen. Jeg så på pluggen på strømforsyningsenheten på baksiden akkurat nå, og det er ikke et klistremerke. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Happy gaming ... og oh stemmer ... HD 4600-serien fungerer godt! Under spilling press, det kan varme opp abit ... ingen bekymringer om det. Heat er godt kontrollert ..... |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Sitat:
Jeg tror det beste alternativet for øyeblikket er å åpne det opp og se etter spor og finne PSU Merke / modell samtidig.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Hei, takk igjen, Carbon. Jeg vil poste hva jeg finner. Og takket være mediagt. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg trenger å erstatte mitt hovedkort, RAM og grafikkort | The3 Br1ng3r | General Hardware Chat | 7 | 19 november 2009 16:35 |
| Har Intel 845GVSR hovedkortet støtte en 160GB HDD | svenrulz | Drivere og flyttbare medier | 4 | 12 juni 2009 13:04 |
| Nytt Grafikkort eller Ny Hovedkort - PC Will Not På Riktig | Borndeception | General Hardware Chat | 8 | 16 februar 2009 04:11 |
| Er PCI-e v2 grafikkort kompatibel med gamle Hovedkort | navnut | Kabinetter & Skjermer | 30 | 15 nov 2008 10:47 |
| Vil hovedkort støtter E8400 CPU? | cheesepuff | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 2 mai 2008 16:50 |
| Thread Tools | |
| |