![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har et GeForce 8600gt. Brug SpeedFan det lyder på 67c inaktiv. I dont spil eller noget så jeg har ingen idé om, hvor varmt det bliver på belastning. Min computer ikke gå ned eller noget, men det synes HOT! Hvis jeg trykker på den, dens meget varme. Synes dangerouse. Den lille ventilator på kortet er spinding ... hvilken som helst hjælp ville være dejligt! |
|
| |||
| |||
| , som kan være en smule varm, men ikke fantastisk varm. GPUs kører på et meget højere temp end CPU'er. Jeg wouldnt bekymre dig om det, men hvis du bekymre dig om det du kan montere en efter markedet koeler, eller forsøge at forbedre luftstrømmen i sagen. MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| It's fine.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep, det grafikkort varme op en masse, men de er designet til at gøre det.
|
| |||
| |||
| Tak for nogle stykke i sindet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kunne forsøge ekstra tilfælde fans at få det meget tiltrængt kold luft ind i sagen. men at temps intet at worrie om
|
| |||
| |||
| Det er fint, hvis det ikke vil være højere end 100 C under fuld belastning. Det er på den sikre side. |
|
| |||
| |||
| Jeg aldrig sætte det under fuld belastning, så vidt jeg ved. I dont spille spil. På de fleste, jeg se film og afspille musik video på parterne. |
|
| |||
| |||
| Så du har grund til at bekymre sig om, at video-kort, fordi det vil være bedre end bøde. Normal temperatur for det er noget, der ligner 50-60c, når tomgang, så vil jeg gætte på, at det er en smule for højt, men ikke så høj, så vil du være fint med det. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Monitors | 9 | 5. aug 2009 08:44 |
| Købe et nyt grafikkort - NVIDIA GeForce 9400GT? | Marcella | Grafikkort & Monitors | 1 | 4 juni 2009 02:13 |
| Hjælp! Installation af en Nvidia Ge Force 8600gt | Shrike2101 | Grafikkort & Monitors | 4 | 9 februar 2009 03:37 |
| Laptop Grafikkort: Intel X3100 vs NVIDIA GeForce 7150M | carlito24 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 7 | 29 november 2008 16:12 |
| Hvordan kan jeg overclock min NVIDIA GeForce 8400 GS 256MB PCI-E skærmkort? | Joshua | Grafikkort & Monitors | 1 | 25 november 2008 08:54 |
| Thread Tools | |
| |