![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on GeForce 8600gt. Käyttämällä SpeedFan se on 67c tyhjäkäynnillä. I dont pelin tai mitään joten minulla ei ole aavistustakaan, kuinka kuuma se joutuu kuormituksella. Oma tietokone ei kaatuile tai mitään, mutta näyttää KUUMA! Jos kosketan, sen hyvin kuuma. Näyttää dangerouse. Pieni tuuletin on kortti on kehruu ... apua olisi mahtavaa! |
|
| |||
| |||
| että on hieman lämmin, mutta sen ei fantastically kuuma. GPUs suoritetaan paljon korkeampi lämpötila kuin CPUs. i wouldnt huolehdi siitä, mutta jos youre huolestuttava siitä voit asentaa jälkeen markkinoille jäähdytin, tai yrittää parantaa ilmavirran tapauksessa. MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| It's fine.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep, että grafiikkasovitinta lämmitä paljon, mutta ne on suunniteltu tekemään niin.
|
| |||
| |||
| Kiitos, että jotkut Piece of Mind. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| voisi yrittää extra tapauksessa fanit saada niin paljon tarvitaan viileä ilma osalta. mutta että temps mitään worrie noin
|
| |||
| |||
| On hienoa, ellei se ole suurempi kuin +100 C täydellä kuormituksella. Se on jo voiton puolella. |
|
| |||
| |||
| En koskaan laita se täydellä kuormituksella, sikäli kuin minä tiedän. I dont pelata pelejä. Enintään I katsella elokuvia ja kuunnella musiikkia videon juhlissa. |
|
| |||
| |||
| Sitten on syytä huolestua siitä, että näytönohjain, koska it'll paremmin kuin hyvin. Normaali lämpötila, joka on noin 50-60C kun joutokäyntijakson, joten luulisin, että se on hieman liian korkea, mutta ei paljon, niin, sinun on hyvin sen kanssa. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|